beantwoord

Storing MijnNS - GTBV indienen?

  • 1 juni 2019
  • 8 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 6222 reacties
Bij het indienen van een GTBV claim krijg ik nu al 2 dagen onderstaande melding. Ik doe dit vanuit MijnNS account.
Betreft een claim van 29 mei

Is er een storing?

icon

Beste antwoord door Iris NS 1 juni 2019, 14:35

Hoi Momo!

Ik heb hier zelf nog geen andere meldingen over voorbij zien komen. Zou je het via het formulier willen indienen? Ik heb toevallig vandaag ook voor die datum een claim via het formulier ingevuld en dit gaat goed.
Bekijk origineel

8 reacties

Ik zag het inderdaad, mrfreeze. Ik heb bij mijn collega's gevraagd of hiernaar gekeken kan worden komende week. Tot die tijd kunnen claims via het formulier ingediend worden.
Reputatie 7
Badge +3
En dan ook nog reageren met "Vreemd. Om welke reisdatum gaat het?".
Als er al 5 dagen lang meldingen van binnenkomen, moet zo'n storing toch bekend zijn?
en https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/nederlandse-spoorwegen/klachten/claim-indienen-werkt-niet/details?complaintId=ff02288b-2f2d-4093-ad7b-a2a4242b6c34

en https://twitter.com/JimPedd/status/1132942960541208576

Oudste is al 5 dagen terug...
Maar bij alle meldingen wordt het niet doorgezet om op te lossen maar moet de klant maar wachten.
Reputatie 7
Badge +3
Nog maar eentje dan, maar dan via Twitter
https://twitter.com/Sass_E_/status/1135114848495382528
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb hier zelf nog geen andere meldingen over voorbij zien komen.
Bij deze 🙂
Fijn!
Reputatie 7
Badge +3
Dank je Iris.
Ik heb het nu via het formulier ingevuld en dit ging wel goed.
Hoi Momo!

Ik heb hier zelf nog geen andere meldingen over voorbij zien komen. Zou je het via het formulier willen indienen? Ik heb toevallig vandaag ook voor die datum een claim via het formulier ingevuld en dit gaat goed.

Reageer