Skip to main content

Goedemorgen,

Ik moet mijn reiskosten declareren op werk, maar ik krijg deze meldingen steeds te zien. Op verschillende browsers krijg ik dezelfde melding.

Iemand anders ook last van? Bij de reishistorie pagina krijg ik ook een melding waarin staat dat de gegevens niet beschikbaar zijn.

Ben al bezig om in contact te komen net de klantenservice, maar dit duurt al 45 min.

Hi MarijeC! Welkom bij de NS Community. 

Heb je hier nog steeds last van? Er lijkt inderdaad een storing aangemeld te zijn. Hier wordt aan gewerkt. Ik raad je aan om het op een later moment nogmaals te proberen. 

Beste Marije, ik heb precies hetzelfde probleem dat ik mijn reishistorie niet kan zien terwijl ik reiskosten moet declareren. 

Hi MarijeC! Welkom bij de NS Community. 

Heb je hier nog steeds last van? Er lijkt inderdaad een storing aangemeld te zijn. Hier wordt aan gewerkt. Ik raad je aan om het op een later moment nogmaals te proberen. 

Yes, nog steeds last van. Klantenservice reageerde na bijna een uur eindelijk en ze zijn ervan op de hoogte. Ik kan mijn reishistorie ook niet via de site mijn OV-chipkaart opslaan, omdat ik op rekening reis (met een Flex abbonnement bij de NS) en bij Mijn OV-chipkaart geen prijzen worden getoond. Zij verwijzen ook door naar NS.

Ik heb hier ook last van en krijg dezelfde foutmelding:

> Jouw reistransacties kunnen niet opgehaald worden

> Probeer het later nog eens.

Ik heb er ook last van, zelfde melding. Zie ook in de console dat de http respons een 500 geeft

Als er een storing is, dan zou je het later op de dag nog een keer kunnen proberen.

Ik heb ook last van deze storing en kan m’n reishistorie niet meer inzien vanaf 28 januari, alles daarvoor wel. please fix! 

Ik heb ook last van deze storing en kan m’n reishistorie niet meer inzien vanaf 28 januari, alles daarvoor wel. please fix! 

Je zult toch moeten wachten tot iemand van NS de storing oplost. Wij zijn hier reizigers net als jij en kunnen niet in computersystemen van NS.

Soms helpt het om het scherm te verversen, zodat de reizen worden bijgewerkt.

Eventueel bij periode een ander tijdvak selecteren kan ook al helpen.

Zojuist zag ik mijn reizen van maart (nog) niet, maar toen ik had ververst en ander tijdvak had gekozen kwamen in beeld.

Reageer