beantwoord

Storing op NS.nl? Reishistorie is niet in te zien (verholpen)

• 9 november 2015
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Ik probeer sinds 2 november elke dag om mijn reishistorie in te zien op NS.nl. Ik krijg elke dag dezelfde melding dat er een fout is opgetreden. Het lukt me daarom ook niet oom geld terug bij vertraging aan te vragen. Zie ook de schermafbeelding.
Gaat het hier om een langdurige storing? In de NS app krijg ik mij reishistorie wel gewoon te zien.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 12 november 2015, 11:35

Hopelijk is het inmiddels opgelost. Zo niet, dan mag je mij alsnog een bericht sturen. Je kunt ook bellen met 030-7515155.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Kan het zijn dat u twee OV-chipkaarten gekoppeld heeft staan, waarvan er één recent (voor 2 november) verlopen is?
Zodra u deze verlopen kaart verwijderd kan u de gegevens van uw andere kaart weer zien. De transacties van uw verlopen kaart kan u echter niet meer zien.
Het klopt wel dat ik 2 kaarten heb gekoppeld in mijn account, maar de andere kaart is niet verlopen. Na het verwijderen van de andere kaart uit mijn account kreeg ik de reisgeschiedenis van mijn andere kaart weer te zien.
Mooi dat je de gegevens van deze kaart weer kan lezen. We hopen als sinds april 2014 dat de NS deze bug in MijnNs gaat oplossen. Tot op heden leek het alleen mis te gaan met verlopen kaarten, maar blijkbaar ook met nog niet verlopen accounts.

Je bent helaas nummer 798 (ofzo..) die hier tegen aanloopt. Laten we hopen dat de NS deze bug toch eens een keer gaat oppakken en oplossen.
Hoi Daniel. Ik zal dit nogmaals onder de aandacht brengen bij mijn collega's. Zou je mij jouw gegevens willen sturen, via een e-mail naar forum@ns.nl? Als je dan een printscreen meestuurt, evenals je naam, geboortedatum, e-mailadres en kaartnummer, dan ga ik er voor je achteraan.
Hopelijk is het inmiddels opgelost. Zo niet, dan mag je mij alsnog een bericht sturen. Je kunt ook bellen met 030-7515155.