beantwoord

Technisch probleem

• 27 november 2017
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Mijn NS account laat al vanaf het begin dat ik hem heb geactiveerd zien dat er een technische storing is waardoor ik mijn geld niet terug kan vragen. Ik vergat namelijk in te checken en toen ik er geld op had gezet want er stond saldo te laag en daarna direct uit checkte werd er 20 euro eraf gehaald. Ik hoop dat het technische probleem opgelost kan worden, zodat ik mijn probleem eindelijk kan oplossen.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 11 december 2017, 16:45

Voor de mensen die meelezen: Mocht je een probleem hebben bij het activeren van Mijn NS, is het altijd verstandig even contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen achter de schermen kijken en misschien het probleem opsporen.

Ik ben voor Felicia aan het kijken waar haar probleem ligt, en zal de gemiste check meteen corrigeren.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Felicia111, welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat je mijn NS niet lukt. Ik ga graag even voor je kijken of ik het voor je in orde kan maken, kijk ik gelijk even naar je claim. Wil je mij een priv├ębericht sturen met je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Voor de mensen die meelezen: Mocht je een probleem hebben bij het activeren van Mijn NS, is het altijd verstandig even contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen achter de schermen kijken en misschien het probleem opsporen.

Ik ben voor Felicia aan het kijken waar haar probleem ligt, en zal de gemiste check meteen corrigeren.

Reageer