Technische fout

• 26 februari 2018
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Best forum,

vandaag krijg ik een foutmelding op mijn ns. Nu probeer ik al de hele dag in te loggen( omdat het zo wordt aangegeven , probeer het later nog eens. Helaas is me dat tot nu toe niet gelukt. Mijn vraag is.Ligt de storing aan mij of is deze storing landelijk? Hoe lang gaat de storing duren? Wordt er naar een oplossing gezocht? Ik kan mijn reishistorie niet inkijken namelijk.

Met vriendelijke groet,

R.A.Struikenkamp

4 reacties

Goedemiddag r.a.struikenkamp en welkom op het NS Serviceforum!

Momenteel hebben wij niets bekend van een storing bij Mijn NS. Wat er bij jou precies mis gaat durf ik dus niet te zeggen. Ik kijk echter graag even mee of ik kan vinden wat er aan de hand is. Zou je mijn daarvoor een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?
Ik ben momenteel nog in gesprek met r.a.struikenkamp. Hij had een reactie geplaatst als nieuw topic, ik heb daarop gereageerd via privébericht. Tevens heb ik een aantal dingen uitgevoerd die het probleem mogelijk zouden kunnen verhelpen. Ik wacht nu op een reactie of dat gewerkt heeft.
Update: Ik heb nog geen reactie ontvangen van r.a.struikenkamp.
Update: Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen, dus ik ga ervan uit dat mijn acties het probleem hebben opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan er uiteraard opnieuw contact opgenomen worden met onze Klantenservice.

Voor de meelezers: Mochten er problemen zijn met het inloggen of het gebruik van Mijn NS is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Voor problemen met Mijn NS werkt het via Facebook of Twitter het beste, maar er kan natuurlijk ook altijd telefonisch (030-7515155) of via Chat contact opgenomen worden.

Reageer