beantwoord

technische storing bij mijn ns account

  • 24 juni 2019
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

net zoals andere gebruikers heb ik al vanaf het begin ook de foutmelding dat er een technische storing is. De oplossing is iedere keer dat ik via de andere ns site het dan maar moet regelen. maar ik wil graag alles via mijn account doen. kortom als er een technische storing is moet die worden verholpen. De NS wil toch compliance nastreven?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 juni 2019, 21:21

Goedenavond Neetje en welkom bij de NS Community!

Ik was een beetje aan het wachten op verdere informatie, die Robert B ook al had gevraagd, gezien je het probleem nog vrij algemeen hebt beschreven. Helaas heb je die specifiekere informatie niet meer gestuurd waardoor ik ook geen specifiek antwoord kan geven. Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan de verder benodigde informatie krijgen, mee kijken en je helpen aan een oplossing. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Waar gaat het mis, en welke foutmelding(en) krijg je precies? Of zie je alleen maar een wit scherm?

https://login.ns.nl is de inlogpagina.
Goedenavond Neetje en welkom bij de NS Community!

Ik was een beetje aan het wachten op verdere informatie, die Robert B ook al had gevraagd, gezien je het probleem nog vrij algemeen hebt beschreven. Helaas heb je die specifiekere informatie niet meer gestuurd waardoor ik ook geen specifiek antwoord kan geven. Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan de verder benodigde informatie krijgen, mee kijken en je helpen aan een oplossing. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer