beantwoord

technische storing bij mijn ns account

• 24 juni 2019
  • 9 reacties
  • 287 Bekeken

net zoals andere gebruikers heb ik al vanaf het begin ook de foutmelding dat er een technische storing is. De oplossing is iedere keer dat ik via de andere ns site het dan maar moet regelen. maar ik wil graag alles via mijn account doen. kortom als er een technische storing is moet die worden verholpen. De NS wil toch compliance nastreven?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 juni 2019, 21:21

Goedenavond Neetje en welkom bij de NS Community!

Ik was een beetje aan het wachten op verdere informatie, die Robert B ook al had gevraagd, gezien je het probleem nog vrij algemeen hebt beschreven. Helaas heb je die specifiekere informatie niet meer gestuurd waardoor ik ook geen specifiek antwoord kan geven. Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan de verder benodigde informatie krijgen, mee kijken en je helpen aan een oplossing. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Waar gaat het mis, en welke foutmelding(en) krijg je precies? Of zie je alleen maar een wit scherm?

https://login.ns.nl is de inlogpagina.
Goedenavond Neetje en welkom bij de NS Community!

Ik was een beetje aan het wachten op verdere informatie, die Robert B ook al had gevraagd, gezien je het probleem nog vrij algemeen hebt beschreven. Helaas heb je die specifiekere informatie niet meer gestuurd waardoor ik ook geen specifiek antwoord kan geven. Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan de verder benodigde informatie krijgen, mee kijken en je helpen aan een oplossing. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Ook ik ondervond een Technische storing.
Ik wou vandaag een NS Flex abonnement bestellen, alles gaat goed, tot dat ik moet betalen.
Krijg dan een melding dat i.v.m. een Technische storing de betaling niet is gelukt, probeer het later opnieuw.

*aangepast door moderator.
Heb je het advies al opgevolgd door het opnieuw te proberen? Anders kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Er bestaat een kans dat de order is blijven hangen waardoor je niet opnieuw een bestelling kan plaatsen.
Hoi Erryt NS Moderator,

Ik had inderdaad het advies opgevvolgd, maar stuit op hetzelfde probleem.
Ik stuit al heel lang op dit probleem.
Het is dus niet van alleen vandaag.
Voordat ik mijn nieuwe Ov-Chipkaart kreeg had ik het dus ook al geprobeerd op mijn oude kaart, nu ik die oude kaart uit mijn Ov-Chip account gegooid heb en dus die NS flex op mijn nieuwe kaart wil zetten, heb ik dus nog steeds dat probleem.
Jij zei tegen mij dat ik het best de klantenservice kan bellen, zal ik doen, want ik wist niet dat ik daarvoor de Klantenservice kon bellen.

Bedankt voor je reactie.

Vriendelijke groeten,
Ik durf niet te zeggen hoe dit komt. Zou je ons willen laten weten wat het probleem was?
Ik durf niet te zeggen hoe dit komt. Zou je ons willen laten weten wat het probleem was?

Als ik dat wist, had ik hier niet gepost.
Een ding is wel zeker, dat probleem ligt bij het NS systeem.
Hoe dan ook, ik zal wel contact met ze opnemen.
Dat snap ik. Ik doelde meer op wat het antwoord van mijn collega is nadat je contact hebt gehad.
Dat snap ik. Ik doelde meer op wat het antwoord van mijn collega is nadat je contact hebt gehad.

Mijn excuses voor het feit dat ik het verkeerd begreep.
Ik denk persoonlijk dat je collega het ook niet begrijpt, maar ik houd je op de hoogte.

Totziens

Reageer