beantwoord

Technische Storing mijn NS

• 17 december 2017
  • 9 reacties
  • 253 Bekeken

Sinds het aanmelden met de activatie code kan ik niet inloggen wegens een technische storing. Kunnen jullie helpen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 december 2017, 13:36

Ik durf het niet te zeggen, blijkbaar zorgt de storing niet bij alle accounts voor problemen. Als het om reistransacties gaat kun je dit ook opvragen via een Mijn OV-Chipkaart account. Ook kun je de afgelopen 10 transacties inzien bij een kaartautomaat, en deze eventueel laten uitprinten bij een Service Balie.

Helaas mogen wij geen overzicht geven. Dat mag enkel schriftelijk aangevraagd worden.
Bekijk origineel

9 reacties

Goedemiddag Pecador en welkom op het NS Serviceforum! We hebben de afgelopen paar weken inderdaad een storing gaande bij het Mijn NS systeem. Ik durf eigenlijk niet te zeggen in hoeverre dit opgelost zou moeten zijn, maar ik kan zelf zonder problemen in mijn Mijn NS account komen. Wat voor een foutmelding krijg je precies? Wat heb je nog wel kunnen doen?
Geachte,

Ik heb nog niks kunnen doen, zoals beschreven in voorgaand bericht, sinds het begin van het invoeren van activatie code niks kunnen doen wegens een TECHNISCHE STORING gelieve het later....Het feit dat u aanbrengtdat u zich wel kan aanmelden, stelt mij van goede moed en tevens rijst er een vraag, wat helpt deze informatie mij precies met het probleem. In een ouder bericht werd gevraagd om persoonlijke gegevens naar de desbetr. Klantendienst med. te sturen.

Mvg,

Joost
NB. Ik heb op 5 verschillende locaties en diverse browsers proberen in te loggen.
Ik heb het nog even nagevraagd, en de storing blijkt nog steeds actief te zijn. Ik vrees dat ik dan ook verders niets voor je kan betekenen, gezien je deze foutmelding krijgt door de storing. Waarvoor wil je het Mijn NS account gebruiken? Misschien kan ik je daarmee wel helpen via een andere route.
Ik moet mijn reiskosten dringend declareren. Hoe kan het dan, dat ik niet kan inloggen als klant en jij wel? Kunnen we niet van account ruilen? 😉 is er een mogelijkheid om een uitdraai van de gemaakte reizen te krijgen?

Mvg,

Joost
Ik durf het niet te zeggen, blijkbaar zorgt de storing niet bij alle accounts voor problemen. Als het om reistransacties gaat kun je dit ook opvragen via een Mijn OV-Chipkaart account. Ook kun je de afgelopen 10 transacties inzien bij een kaartautomaat, en deze eventueel laten uitprinten bij een Service Balie.

Helaas mogen wij geen overzicht geven. Dat mag enkel schriftelijk aangevraagd worden.
Badge +3
De optie om het via Mijn OV-chip te doen is prima.

Een daar gemaakte declaratie voldoet aan de voorwaarden van de Belastingdienst en zal ook door een werkgever geaccepteerd worden. Voordeel is bovendien dat je ook BTM (bus/tram/metro) reizen in je declaratie kan meenemen.

Dat je de laatste 10 transacties kunt uitprinten bij een kaartautomaat wist ik niet! 😛
Oeps, dat moet inderdaad inzien zijn. Het uitprinten kan vervolgens bij een service balie. Heb het even aangepast. Bedankt voor de oplettendheid Robert B! :8
Bedankt heren.

Reageer