Ticket niet op te halen in de NS app

• 1 mei 2019
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Goedemiddag, ik heb via de NS app een kaartje gekocht van Steenwijk naar Wijhe. Maar nou kon ik hem in de app niet inladen en ik kon de pdf ook niet downloaden.
Hierdoor heb ik bij de automaat nog een kaartje moeten kopen, dus heb ik dubbele kosten gemaakt.
Mijn vraag is of dit eventueel gecompenseerd kan worden. Bijgevoegd een paar bijlages.

Met vriendelijke groet,
Patrick Langhout

Edit: bijlagen verwijderd i.v.m. gegevens

3 reacties

Goedemiddag Pattenzz,

Welkom bij deze Community! We hebben inderdaad op dit moment een storing. Je kunt het beste een Priv├ębericht naar onze Facebookpagina sturen met je bijlagen. We vergoeden dan graag de extra gemaakte kosten. Let er wel op, het is op dit moment druk op al onze kanalen, dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt van mijn collega's. Excuses voor dit ongemak.

Ik heb trouwens de bijlagen die je had bijgevoegd in dit topic verwijderd, om misbruik te voorkomen.
Goedenavond NS,

Dus het klopt dat mijn 4 gekochtte tickets niet ingeladen kunnen worden in de app? En enig idee wanneer deze storing weer is opgelost?

Met vriendelijke groet,

Boonstra
Klopt! Dit komt door een storing. Ik heb begrepen dat deze nog niet volledig is opgelost. Als je extra kosten hebt gemaakt kan je deze via onze Klantenservice declareren. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze Live Chat ☺

Reageer