beantwoord

toegang tot mijn ns

  • 13 November 2017
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

ik ben aangesloten bij mijn ns.
maar bij inloggen wordt gemeld dat aan de website wordt gewerkt of dat sprake is van een HTTP fout
aansluiting nu dus niet gelukt.
eerder in september ook al geprobeerd toegang te krijgen met hetzelfde resultaat....
icon

Beste antwoord door Erryt NS 17 November 2017, 17:31

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo k.c.van den hoven en welkom op het NS Serviceforum,

Vreemd en vervelend dat je deze melding krijgt te zien. Heb je ook al geprobeerd in te loggen via een andere webbrowser? Misschien zit er nu een Firewall tussen die dit probleem veroorzaakt. Als dat niet het geval is wil ik je vragen mij een privébericht te sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik kijk dan graag voor je na of ik dit voor je kan oplossen.
Via privéberichten heb ik het verschil tussen verschillende webbrowsers uitgelegd. Na deze uitleg heb ik niets meer vernomen van k.c.van den hoven waardoor ik het vermoeden heb dat zijn probleem is opgelost. Via deze website kan je inzien welke webbrowsers er allemaal bestaat waar je gebruik van kan maken.
wordt mij te moeilijk
wacht wel tot mijn computermannetje komt
toch bedankt

Reageer