beantwoord

Toevoegen kaart Mijn NS

• 25 januari 2017
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

Ik heb de kaart van mijn vrouw toegevoegd aan mijn account maar kan niets terug vinden
icon

Beste antwoord door Chiel NS 25 januari 2017, 21:10

Goedenavond Boshuisje, en welkom op het forum.

Vervelend dat je de gegevens van de OV-chipkaart van je vrouw niet terug kan vinden. Heeft je vrouw ook een abonnement? Het is vaak niet mogelijk om twee mensen met allebei een abonnement op een Mijn NS account zichtbaar te maken. Als dit het geval is, kan je het beste even een ander account voor je vrouw aanmaken.
Bekijk origineel

6 reacties

Goedenavond Boshuisje, en welkom op het forum.

Vervelend dat je de gegevens van de OV-chipkaart van je vrouw niet terug kan vinden. Heeft je vrouw ook een abonnement? Het is vaak niet mogelijk om twee mensen met allebei een abonnement op een Mijn NS account zichtbaar te maken. Als dit het geval is, kan je het beste even een ander account voor je vrouw aanmaken.
Chiel
klopt ik heb een ander account aangemaakt
Maar nu komt er een volgend probleem ze wil 60+ vrijreizen maar kan dat produckt niet online kopen
Goedemorgen, ze kan op onze website een abonnement aanschaffen.
Hier kun je alle abonnementen vinden, vaak wordt er gekozen voor het Dal Voordeel abonnement. Je kunt ook keuzedagen toevoegen.
Dat lukt niet ik denk dat haar abonnement dat deze maand afloopt dat niet toelaat
Reputatie 7
Wat voor een abonnement heeft je vrouw precies op dit moment? Als zij al een Dal Voordeel abonnement heeft, zouden wij via onze klantenservice de keuzedagen toevoegen aan haar abonnement. Als zij nog een ander abonnement heeft zou dat eventueel gewijzigd kunnen worden.

Met de persoonsgegevens die je kunt doorgeven via de andere kanalen kunnen wij meer informatie inzien.
Voordeelurenkaart en deze wordt per 1 feb verlengt dat is de reden dat het nu niet lukt komt allemaal goed bedankt voor jullie hulp

Reageer