"Tonen op te halen producten" in "Mijn Producten" werkt niet

• 11 juli 2015
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

In de rubriek "Mijn NS - Vragen over producten en bestellingen" staat de volgende vraag en het antwoord van NS:

"Ik ben 60-plusser en heb Keuzedagen. Waar kan ik in Mijn NS zien hoeveel Keuzedagen ik nog over heb?
In Mijn NS kiest u bij Mijn Producten voor Tonen op te halen producten. Hier kunt u de status van uw Keuzedagen bekijken en zien hoeveel Keuzedagen u nog hebt."

Het item "Tonen op te halen producten" in "Mijn Producten" van mijn account werkt echter al weken niet, ook niet bij mijn andere gezinsleden.
Is hier iets aan te doen?

3 reacties

Hallo Ikzouweleenswillenweten,

Wat werkt er precies niet aan deze optie? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding of komt er iets anders in beeld te staan?

Groet,
Marjan
Ik krijg de volgende foutmelding:

Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.

Hoe nu verder?

Probeer het opnieuw
Terug naar de vorige pagina
Hallo Marjan NS, moderator,

In "Mijn Producten" stonden 2 OV-chipkaarten vermeld.
Ik heb de oude (vervallen) kaart verwijderd en nu kan ik wel zonder foutmelding naar "Tonen op te halen producten" in de nieuwste kaart.
Het gemelde probleem is voor mij em mijn gezinsleden dus opgelost.
Aanbeveling: een note op de site plaatsen voor andere gebruikers, bijvoorbeeld: "Als u een foutmelding krijgt, verwijder dan de oude (vervallen) kaart van uw account."

Groet,

Reageer