beantwoord

Traject Vrij afsluiten lukt niet. "Uw aanvraag kan niet worden verwerkt. Probeer het later nog eens"

• 30 juli 2019
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Ik probeer, zoals elke maand, mijn NS Traject Vrij abonnement te verlengen. Helaas kan dit nog niet automatisch (tenzij je je een jaar abonnement neemt).

Echter kom ik nu, zodra ik de ingangsdatum moet opgeven, de volgende melding tegen:

Uw aanvraag kan niet worden verwerkt. Probeer het later nog eens.

Wat is hier de oorzaak van? Ik moet voor het begin van augustus het abonnement weer hebben.
icon

Beste antwoord door Danny NS 30 juli 2019, 13:47

Helaas hebben we deze week veel last van een storing in ons systeem. We zijn met man en macht bezig dit op te lossen Mijn advies is om jouw handeling later in de week alsnog op te lossen. Helaas zijn wij ook beperkt in onze mogelijkheden in de backoffice. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Helaas hebben we deze week veel last van een storing in ons systeem. We zijn met man en macht bezig dit op te lossen Mijn advies is om jouw handeling later in de week alsnog op te lossen. Helaas zijn wij ook beperkt in onze mogelijkheden in de backoffice. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.
Hi Danny,

Thanks voor je reactie.

Wat is de oplossing op het moment dat ik geen abonnement kan bemachtigen voor augustus? Ik ga dan extra kosten maken die ik anders niet had gemaakt.

Dank alvast!
Hopelijk is de storing vandaag of morgen opgelost. Je kan dan voor Augustus nog een abonnement aanvragen.

Reageer