beantwoord

Tussenvoegsel ontbreekt

  • 27 december 2015
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Goedendag, zojuist zag ik dat mijn tussenvoegsel van mijn naam in Mijn NS ontbreekt. Dit kan ik niet zelf aanpassen. Wie zou mij kunnen helpen? Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 december 2015, 11:38

U kunt hiervoor het beste direct contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt hiervoor het beste direct contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer