beantwoord

Van 1e naar 2e klas

• 15 mei 2014
  • 7 reacties
  • 319 Bekeken

Ik heb te snel m'n dal voordeel ov kaart besteld en heel dom 1e klas gekozen.
Ik kan zien dat ik via mijn NS dit kan wijzigen maar moet dan 50 euro betalen!! Dat is 2x zo veel als de waarde van mijn abonnement. Is hier een reden voor?? Kan ik zonder extra te betalen mijn klas veranderen aub??
icon

Beste antwoord door Thom 15 mei 2014, 15:26

A_Mulder: Ga naar Mijn NS en dan naar Mijn produkten. Naast uw product staat in kleine letters Klassewissel. Volg deze procedure en u kunt kostenloos omwisselen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dat kost niets.
Reputatie 7
Badge +4
A_Mulder: Ga naar Mijn NS en dan naar Mijn produkten. Naast uw product staat in kleine letters Klassewissel. Volg deze procedure en u kunt kostenloos omwisselen.
Yup, ben ik al geweest. Maar krijg dit:

Bedankt maar ben ik al geweest.
Beste a_mulder, zoals Thom aangeeft kan dit via Mijn NS. Dit zou kosteloos moeten zijn. Ik denk daarom dat je per ongeluk in een ander onderdeel van Mijn NS zit. Mocht je er niet uit komen dan kan ik dit ook voor je in orde maken. Ik zal je alvast een privébericht sturen zodat ik dit eventueel voor je in orde kan maken.

Om je topic beter vindbaar te maken heb ik je topic verplaatst naar het subforum 'Abonnementen'.
Reputatie 6
Badge +2
Dit was blijkbaar het onbedoeld omzetten van Dag Voordeel tegen de actieprijs van €29 per jaar in Dal Voordeel tegen de reguliere prijs van € 50 per jaar, terwijl het instellen van de andere klasse normaal niet wordt beschouwd als het wijzigen van het abonnement, Dal Voordeel is een klasseloos abonnement.
Reputatie 7
Badge +4
Zou mogelijk zijn, Dennis maar daar kan alleen a-mulder helderheid in verschaffen. Overigens kun je bij Dalvoordeel wel degelijk eerste of tweede klas aangeven maar dit is alleen om de mogelijkheid te bieden als voorkeuze doorgaans eerste of doorgaans tweede klas te reizen. Dan wordt automatisch het goede bedrag verrekend. Een prijsverschil bij de aanschaf van de kaart is er niet maar die is er natuurlijk wel in het gebruik.

Reageer