beantwoord

Verdwenen bus ritten

• 30 januari 2017
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 3
Voor mijn werk ben ik in bezit van een maandtrajectkaart. In overzichten zie ik de trein correct elke x terug. Echter ik maak ook gebruik van de bus dmv saldo op de maandtrajectkaart. Daar check ik indien mogelijk altijd netjes in en uit. Echter in mijn OV overzicht mis ik diverse busritten. Naar mijn weten is voor deze ritten wel geld afgeschreven. Maar omdat ze niet vaststaan op papier kan ik ze niet declareren. Wat is hier aan de hand & wat kan er aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Slidestops 30 januari 2017, 11:06

Die ga je via mijnNS niet kunnen vinden. Als je hier inlogt op de site van de ov-chipkaart, kun je wel alles zien. (Misschien eerst een account maken voor je hem kunt gebruiken, maar ook dat is zo gebeurd ;))
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Die ga je via mijnNS niet kunnen vinden. Als je hier inlogt op de site van de ov-chipkaart, kun je wel alles zien. (Misschien eerst een account maken voor je hem kunt gebruiken, maar ook dat is zo gebeurd ;))
Goedemiddag Elsie, welkom op het forum.

Ik heb eigenlijk niet zoveel meer toe te voegen aan de reactie van Slidestops, ik heb alleen je bericht even verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer