beantwoord

vergeet mijn ns account te activeren

  • 27 juni 2015
  • 1 reactie
  • 539 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik was vergeten mijn ns account te activeren. Wat moet ik doen om een nieuwe activeer link te krijgen via e-amil?
icon

Beste antwoord door Janou NS 29 juni 2015, 11:19

Ik was vergeten mijn ns account te activeren. Wat moet ik doen om een nieuwe activeer link te krijgen via e-amil?

Goedemorgen o2nl! Welkom op het NS Forum. Je kan in dit geval het beste contact zoeken met onze telefonische klantenservice. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Ik heb je topic verplaatst naar "overige producten".
Bekijk origineel

1 reactie

Ik was vergeten mijn ns account te activeren. Wat moet ik doen om een nieuwe activeer link te krijgen via e-amil?

Goedemorgen o2nl! Welkom op het NS Forum. Je kan in dit geval het beste contact zoeken met onze telefonische klantenservice. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Ik heb je topic verplaatst naar "overige producten".

Reageer