beantwoord

Vergeten in/uit te checken

• 31 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Beste NS,

Ik ben een aantal malen vergeten uit te checken of in te checken. Dit is mij geheel onbewust gebeurd. Vandaag ben ik uit nieuwsgierigheid mijn reishistorie nagegaan en ben per toeval hier achter gekomen. Helaas is een verzoek om restitutie niet meer te maken aangezien het merendeel langer dan 6 maanden terug is.

Is het toch nog mogelijk om hier iets mee te doen? Ik hoor het zeer graag. Dank bij voorbaat.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 november 2017, 10:35

Hallo Massih en welkom op het NS Serviceforum,

Fijn dat je het advies van RvR2703 zal opvolgen. Dit kan heel wat moeite en kosten schelen als het wel eens fout gaat. Ik wil je alsnog het advies geven om onze klantenservice te benaderen dat je meer dan een half jaar geleden bent vergeten uit te checken.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

4 reacties

Misschien mosterd na de maaltijd, maar sinds kort bestaat de mogelijkheid om je aan te melden voor NSExtra. Dan krijg je automatisch een bericht als je bent vergeten uit te checken en voorkom je dit soort problemen. Naar mijn mening kan en mag je je geld nog steeds terugvragen, een vordering verloopt doorgaans pas na vijf jaar. Ik weet alleen niet hoe de NS dit in de (algemene) voorwaarden heeft verwerkt...
Dank voor je advies, zal me ervoor aanmelden lijkt inderdaad handig. Ik vroeg mij al af hoe het kwam dat ik elke week weer opnieuw mijn saldo moest verhogen.
Hallo Massih en welkom op het NS Serviceforum,

Fijn dat je het advies van RvR2703 zal opvolgen. Dit kan heel wat moeite en kosten schelen als het wel eens fout gaat. Ik wil je alsnog het advies geven om onze klantenservice te benaderen dat je meer dan een half jaar geleden bent vergeten uit te checken.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Beste Erryt,

Hartelijk dank voor uw reactie. Zal ik zeker doen! Vriendelijke groeten.

Reageer