beantwoord

Vergeten uit te checken?

• 30 november 2015
  • 6 reacties
  • 201 Bekeken

Hallo!

Ik had laatst nogal veel vertraging en besloot geld terug te vragen. Op die pagina zag ik dat ik vergeten was uit te checken wat ik niet helemaal begrijp. Zoals je ziet in het plaatje ben ik op Amstel ingecheckt en vergeten uit te checken. 3 minuten daarna check ik blijkbaar weer in en check daarna weer in Eindhoven uit.

Als ik het goed begrijp denkt NS dat ik op Amstel ben ingecheckt, op een ander station vergeten uit te checken en vervolgens wel gewoon op de goede manier van Amstel naar Eindhoven gereisd? Bij het terugvragen moet je een begin en eindstation invullen, maar bij deze "reis" ben ik niet van station veranderd. Moet ik Amstel dan bij begin én eind invullen?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 2 december 2015, 11:36

Tim had inderdaad 'dubbel' ingecheckt. 10 euro is zijn deel en is onderweg naar zijn bankrekening.
Bekijk origineel

6 reacties

Je hebt twee keer achter elkaar ingecheckt op Amsterdam Amstel. Dit is niet via mijnNS recht te zetten, omdat daar niet hetzelfde station als eindpunt kan worden opgegeven. Hiervoor moet je de klantenservice bellen of afwachten of een moderator het via dit forum in orde wil maken.
Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Het officiële Twitter kanaal van NS is @NS_online.
Bedankt voor de reacties! Een hele tijd in de wacht gestaan, probeer het later nog een keer. Als ik dit in de tussentijd via een privéberichtje kan regelen, hoor ik het graag!
Stuur maar een privébericht met NAW-gegevens, chipkaartnummer en IBAN Tim!
Tim had inderdaad 'dubbel' ingecheckt. 10 euro is zijn deel en is onderweg naar zijn bankrekening.
Top! 😃

Reageer