beantwoord

Vergeten uit te checken; website voor claim indienen werkt niet

  • 31 juli 2019
  • 7 reacties
  • 265 Bekeken

Gisteren wilde ik een claim indienen voor het vergeten uit te checken, maar de link in de mail werkt niet. Er staat: 'Er zijn technische problemen.Probeert u het later nog eens.' Ik dacht: 'morgen weer proberen'. Maar nu weer. Iemand een idee? De reis die ik wil claimen was van april, is dat te lang geleden misschien?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 31 juli 2019, 13:43

Hallo BabetteDavinia, welkom op de NS Community.

Als je via je reishistorie in je Mijn NS-account of via https://www.uitcheckgemist.nl/ geen claim in kan dienen, dan kan onze klantenservice je vast verder helpen. We zijn 24/7 bereikbaar via Twitter, Facebook en telefonisch op 030 7515155. Dagelijks tussen 7:00 en 23:00 kan je ook met mijn collega's chatten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Oei vervelend. Welke website heb je geprobeerd? Zover ik weet kan je je vergeten uitcheck alleen laten aanpassen via de klantenservice of via uitcheckgemist.nl. Maar dat kan ik verkeerd hebben. Via die site kan je tot 180 dagen terug.

Heb je NS flex? Dan kan je daar alleen ritten corrigeren die niet bij NS gemaakt zijn. In dat geval zal je contact op moeten nemen met de klantenservice
Dank je voor je reactie Sander! Nee, ik heb het eerder via die link in de mail gedaan en dat ging toen prima. Dus het zou moeten kunnen. Alleen nu helaas niet :-S
Reputatie 3
Dank je voor je reactie Sander! Nee, ik heb het eerder via die link in de mail gedaan en dat ging toen prima. Dus het zou moeten kunnen. Alleen nu helaas niet :-S

Misschien een aparte vraag hoor, maar waar gaat de link naartoe? Is het een link van NS zelf, of gaat die naar een andere site? NS kampt al dagen met verschillende storingen, zo is ook Mijn NS het afgelopen weekend en na het weekend nog even offline geweest door een storing in een datacenter. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft
Hallo BabetteDavinia, welkom op de NS Community.

Als je via je reishistorie in je Mijn NS-account of via https://www.uitcheckgemist.nl/ geen claim in kan dienen, dan kan onze klantenservice je vast verder helpen. We zijn 24/7 bereikbaar via Twitter, Facebook en telefonisch op 030 7515155. Dagelijks tussen 7:00 en 23:00 kan je ook met mijn collega's chatten.
Badge +3
Hanteren de NS niet 90 dagen voor het indienen van zo'n claim? Dat stond er namelijk vroeger speciaal bij, op uitcheckgemist.nl

Als die claim van april was kan je dus gewoon te laat zijn.
Reputatie 6
Badge
Hanteren de NS niet 90 dagen voor het indienen van zo'n claim?

"Dien de aanvraag in binnen 6 maanden."

https://www.ns.nl/klantenservice/vergeten/in-en-uitchecken-vergeten.html
bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb het via uitcheckgemist.nl gedaan en dat ging wel! De link naar de website van de NS lag er nog steeds uit, dus ik dacht; dat wordt hem niet meer!

Reageer