Geachte,
Momenteel beschikken jullie over mijn verkeerde rekeningnummer. Ik krijg telkens facturen toegemaild. Ik wil mijn rekeningnummer aanpassen, maar volgens jullie website kloppen mijn inloggegevens niet voor Mijn NS. Echter wanneer ik een verzoek stuur om een mail te ontvangen met mijn inloggegevens krijg ik deze nooit binnen. Ik zit dus vast tussen beide zaken. Graag zou ik van u een alternatieve optie ontvangen om in te kunnen loggen op mijn NS. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Fedde Plankeel
Beste antwoord door Mark NS
Hoi Fedde, welkom op de NS Community.
Je kunt het beste contact opnemen met de Klantenservice om je Mijn NS account te laten nakijken. Dat kan telefonisch, via de chat of via Facebook of Twitter. Het niet ontvangen van een wachtwoordherstel kan drie redenen hebben: het account is nog niet geactiveerd, het account blijkt alleen in een verouderd systeem te bestaan waardoor het niet werkt of er is geen account om te herstellen. De eerste twee problemen kunnen door de Klantenservice opgelost worden. De laatste optie kun je ook zelf uitproberen door te kijken of je een nieuw account kunt aanmaken met je e-mailadres.