beantwoord

Verkeerde e-mailadres wordt weergegeven

• 1 augustus 2015
  • 5 reacties
  • 249 Bekeken

Als ik wil inloggen wordt er aangegeven dat mijn wachtwoord niet klopt. Ik vraag vervolgens een nieuw wachtwoord aan. Bij het opnieuw invoeren van het wachtwoord wordt onderaan het e-mailadres van mijn vrouw weergegeven. Dat gebeurt iedere keer opnieuw. De account van mijn vrouw werkt prima, maar de mijne dus niet. Hoe voorkom ik dat?
Zie bijlage.
icon

Beste antwoord door Marleen NS 2 augustus 2015, 11:41

Lukt het je uiteindelijk wel om het nieuwe wachtwoord in te typen? En verschijnt daarna pas het e-mailadres van je vrouw?

Als het niet lukt om het wachtwoord te wijzigen is de enige manier om dit op te lossen, het account verwijderen. Als je dit graag wil

stuur dan even een privébericht met je NAW-gegevens en het e-mailadres van je account.

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en daarna te klikken op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

5 reacties

Beste gnamknoj,

Welkom op het forum! Ik vermoed dat je internetbrowser het e-mailadres van je vrouw onthoud en deze automatisch als optie geeft bij het opnieuw verzenden van je wachtwoord. Als je hier handmatig je eigen e-mailadres invult wordt het herstelwachtwoord van je eigen account wel naar je eigen e-mailadres gestuurd.

Laat je even weten of het gelukt is?
Zodra ik een nieuw wachtwoord intyp, verschijnt op een nieuwe regel het e-Mailadres van mijn vrouw. Als ik op de 2e regel het wachtwoord bevestig, krijg ik de opmerking dat het wachtwoord naar onderstaand e-mail adres zal worden gestuurd. Wat weer niet waar blijkt te zijn. Rommelig!
Lukt het je uiteindelijk wel om het nieuwe wachtwoord in te typen? En verschijnt daarna pas het e-mailadres van je vrouw?
Als het niet lukt om het wachtwoord te wijzigen is de enige manier om dit op te lossen, het account verwijderen. Als je dit graag wil
stuur dan even een privébericht met je NAW-gegevens en het e-mailadres van je account.

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en daarna te klikken op 'stuur bericht'.
Badge
Zodra ik een nieuw wachtwoord intyp, verschijnt op een nieuwe regel het e-Mailadres van mijn vrouw. Als ik op de 2e regel het wachtwoord bevestig, krijg ik de opmerking dat het wachtwoord naar onderstaand e-mail adres zal worden gestuurd. Wat weer niet waar blijkt te zijn. Rommelig!

Is het uiteindelijk gelukt? Wat mijn collega Marleen ook aangeeft, indien het nog steeds niet mogelijk is om het wachtwoord te wijzigen dan kunnen wij beter het account verwijderen. Wil je dit? Dan mag jij mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en het e-mailadres van het account.
Badge
Hoi Gnamknoij! Ik heb geen bericht meer van je gehad. Er is eerder al een goed algemeen antwoord gegeven. Dit zal Sivan markeren als beste antwoord. Dan kunnen we dit topic voor nu afronden.

Reageer