beantwoord

Verkeerde incasso

twee maanden geleden heb ik gebeld na een verkeerde incasso.

De mensen van het callcenter zijn heel vriendelijk en herkennen dat er door de NS een fout is gemaakt, u wordt teruggebeld en het hoofdbureau gaat het behandelen.
Er zijn twee namen door elkaar gehaald, wordt mij verteld.
Binnen "MijnNS"staan dan ook allerlei vreemde facturen.
Ik ben tenslotte na veel vragen mijnerzijds een keer terug gebeld en heb ik nogmaals alles uitgelegd. Er is inderdaad een vreemde fout gemaakt zegt de NS maar het wordt nu zo snel mogelijk opgelost. Ook wordt er telkens beloofd dat ik een bevestigingsmail zou krijgen met de bevestiging dat de de fout gemeld is en dat ze er mee bezig zijn.

Nee dus, ik hoor niets.
Men kan niet doorverbinden met de verantwoordelijke persoon en de mensen van het callcenter kunnen niets zelfstandig regelen.
Zo loop je tegen een muur op die niet te doorbreken is.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 18 mei 2016, 09:36

Goedemorgen Hubertus, ik heb de casus bekeken.

Ik zie dat je erg vaak hebt moeten bellen én e-mailen. Erg vervelend en ik vind het jammer om te zien dat jouw issue niet sneller opgelost kon worden. Dit heeft onder andere te maken met de complexiteit ervan, maar dat neemt niet weg dat wij jou eerder hadden moeten voorzien van een oplossing.

Begin april is jouw case bij ons maatwerkteam terechtgekomen. Zij hebben contact opgenomen met de beheerders van Mijn NS (er was een probleem met jouw account) en met onze financiële afdeling, om te zorgen dat alle gegevens weer goed staan. Wat ik ga doen, is de collega die dit heeft gedaan vragen naar de status ervan en ik zal vragen of zij de kwestie met hoge spoed wil afronden. Ik ga ook zorgen dat de abonnementskosten van mei ter compensatie aan jou worden terugbetaald (van jouw eigen abonnement). Alle bedragen die eventueel teveel zijn betaald, krijg je uiteraard sowieso terugbetaald van ons.

Excuses voor alle ongemak, Hubertus.
Bekijk origineel

13 reacties

Welkom op het NS serviceforum, Hubertus!

Spijtig om te lezen dat je nog niet goed bent geholpen. Ik kan me dan ook zeker voorstellen dat je hier niet zo blij mee bent, maar helaas kan ik je zo nog niet helpen. Om je verder te kunnen helpen zou ik graag iets meer over de situatie willen lezen en zal ik in het systeem moeten kijken voor je. Nou gaat alleen het contact wel sneller via http:// of http://, maar je mag mij ook een privébericht sturen door op mijn naam en 'stuur bericht' te klikken. Indien je mij een privébericht stuurt ontvang ik graag je voorletters, achternaam, postcode, huisnummer en de situatie. Hopelijk kunnen we dit snel voor je oplossen.
Beste Laura NS
Ik heb meteen na uw verzoek gereageerd met de gevraagde gegevens.
Ik kreeg nog geen reactie, hebt de mijn reactie wel gekregen?
Vriendelijke groeten.
Hallo Hubertus, niet alle moderators zijn elke dag actief op het forum. Ik zie dat Laura er morgen weer is dus dan zal zij je bericht beantwoorden.
Hubertus heeft via een privébericht contact met mij gehad. Zijn case is intern in behandeling en hier zal spoedig contact over worden opgenomen met hem.
Bedankt voor uw reacties.
Er gebeurt echter niets! Ik hoor niets van het hoofdbureau.
Wel verschijnen er steeds meer vreemde rekeningen in Mijn NS.
Ik krijg nu weer een rekening dat er wéér 85 Euro geïncasseerd gaat worden (dus voor de derde keer). Er staat gelukkig ook een credit nota bij, jammer genoeg wordt deze teruggeboekt op de rekening van de heer Jxxxxx (ik meld de namen maar niet om privacy redenen, ik heb de rekeningen ontvangen van een viertal mensen, met een had ik een goed telefoon gesprek, ik betaal dus voor deze anderen??).
Als ik dan weer eens bel met 7515155 is het enige wat ik hoor: "wat vervelend voor u mijnheer, we bellen u terug."
En dat wordt het weer stil.
Herkent iemand dit en wat zou u mij aanraden?
Hoe krijg ik iemand te spreken die mij iets kan uitleggen?
Vriendelijke groeten Hubertus
Naar Kassa schrijven of zo iets
Reputatie 7
Storneren en blokkeren.
Hubertus, vervelend dat dit nog steeds niet goed gaat. Ik duik er graag maandag voor je in. Vind je dat goed? Zou je het referentienummer van je abonnement willen vermelden?
Beste Sivan
dank voor uw reactie.
Ik stuurde al mijn data al naar Laura maar zal ze nogmaals naar uw privé mail sturen.
dank voor de moeite
Hubertus, ik ga morgen jouw casus uitzoeken en koppel je dit dan diezelfde dag terug.
Goedemorgen Hubertus, ik heb de casus bekeken.

Ik zie dat je erg vaak hebt moeten bellen én e-mailen. Erg vervelend en ik vind het jammer om te zien dat jouw issue niet sneller opgelost kon worden. Dit heeft onder andere te maken met de complexiteit ervan, maar dat neemt niet weg dat wij jou eerder hadden moeten voorzien van een oplossing.

Begin april is jouw case bij ons maatwerkteam terechtgekomen. Zij hebben contact opgenomen met de beheerders van Mijn NS (er was een probleem met jouw account) en met onze financiële afdeling, om te zorgen dat alle gegevens weer goed staan. Wat ik ga doen, is de collega die dit heeft gedaan vragen naar de status ervan en ik zal vragen of zij de kwestie met hoge spoed wil afronden. Ik ga ook zorgen dat de abonnementskosten van mei ter compensatie aan jou worden terugbetaald (van jouw eigen abonnement). Alle bedragen die eventueel teveel zijn betaald, krijg je uiteraard sowieso terugbetaald van ons.

Excuses voor alle ongemak, Hubertus.
Goedemiddag,
Ik heb een acceptgiro gekregen die ik betalen moet maar ik heb dat op 30-11-2015 gedaan heb. Ik belde de NS callcenter en door hen heb ik gevonden dat ik een andere abonement heb en dat is vreemd ik wil graag weten wat moet ik doen en hoe kan ik de andere abonnement afzeggen en de betaling annuleren. voor meer informatie over me ik verzoek u om mij aan onderstaande email adres z.s.m te bereken.
(verwijderd ivb met persoonlijke gegevens)
groeten,
M. Manabi
Goedemiddag,
Ik heb een acceptgiro gekregen die ik betalen moet maar ik heb dat op 30-11-2015 gedaan heb. Ik belde de NS callcenter en door hen heb ik gevonden dat ik een andere abonement heb en dat is vreemd ik wil graag weten wat moet ik doen en hoe kan ik de andere abonnement afzeggen en de betaling annuleren. voor meer informatie over me ik verzoek u om mij aan onderstaande email adres z.s.m te bereken.
(verwijderd ivb met persoonlijke gegevens)
groeten,
M. Manabi

Hallo Manabi en welkom op het NS forum. Je kan het abonnement gewoon telefonisch bij ons beëindigen, konden ze dat zonet niet voor je doen?

Reageer