beantwoord

Verrekening vergeten uit te checken

• 14 juli 2018
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Ik kreeg een melding dat ik recent ben vergeten uit te checken, wat op zich al bijzonder is omdat er toegangspoortjes staan. Nu kan je blijkbaar je bestemming invoeren om zo het te veel betaalde bedrag teruggestort te krijgen (standaard tarief is 10e bij vergeten uitchecken).

Hierbij heb ik aangegeven dat het om daluren gaat, alleen wordt er gekeken naar het spitstarief. Ik heb een daluren kortingsabonnement, dus zou het daluren tarief moeten gelden. Het gaat maar om een klein bedrag, maar uit principe wil ik toch graag het teveel betaalde bedrag terug. Hoe kan ik zorgen dat iemand er naar kijkt?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 25 juli 2018, 14:00

Ik heb helaas geen bericht ontvangen van anon123.

Als er bij checken iets mis gaat, is het altijd verstandig om even contact op te nemen met de klantenservice, ook als je het niet eens bent met de afhandeling van je claim.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag anon123,

vervelend dat het hier even mis is gegaan. Als je mij een priv├ębericht stuurt met:

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- OV-chipkaartnummer
- IBAN voor terugboeking

Dan kijk ik er graag even voor je naar!
Ik heb helaas geen bericht ontvangen van anon123.

Als er bij checken iets mis gaat, is het altijd verstandig om even contact op te nemen met de klantenservice, ook als je het niet eens bent met de afhandeling van je claim.

Reageer