beantwoord

verschillende kaartnummers

• 27 februari 2017
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

Hoi
In mijn ns account zie ik dat ik verschillende ov kaartnummers heb. Ik weet niet waarom dit is. Maar de juiste is niet geselecteerd waardoor ik niet mijn reishistorie kan inzien of kan inloggen bij mijn ns extra. Hoe kan ik dit verhelpen??? Kan het ook hierdoor zijn dat ik geen bericht heb gekregen mbt de valentijnsactie? Normaal gesproken krijg ik daar nl wel mail e.d. over.
icon

Beste antwoord door Thom 27 februari 2017, 23:16

Ik denk dat u dan het beste even Klantenservice kunt bellen, ze zijn nu bereikbaar, 030-7515155.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Naast het nummer ziet u twee symbooltjes, twee driehoekjes waarbij de een naar boven en de ander naar beneden wijst. Als u daarop klikt kunt u van nummer wisselen.

Als u zich heeft aangemeld voor NSExtra zou u ze gekregen moeten hebben. Als u helemaal niet kunt inloggen zult u de instructies moeten volgen die er bij het inloggen staan.
Naast het nummer ziet u twee symbooltjes, twee driehoekjes waarbij de een naar boven en de ander naar beneden wijst. Als u daarop klikt kunt u van nummer wisselen.

Dit is bij mij niet het geval
Reputatie 7
Badge +4
Zit u in Mijn NS bij Mijn reishistorie?
Zit u in Mijn NS bij Mijn reishistorie?

Ja daar zit ik inderdaad in. Maar daar kan ik niet kiezen uit meerdere kaartnummers.
Als ik naar mijn producten ga zie ik dat er wel 2 kaarnummers staan en wanneer ik wil inloggen bij mijn ns extra geeft die aan dat mijn kaartnummer niet geregistreerd is. En dat is het foutieve nummer. Ik kan mijn goede nummer niet kiezen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat u dan het beste even Klantenservice kunt bellen, ze zijn nu bereikbaar, 030-7515155.
bedankt voor meedenken

Reageer