beantwoord

Verwijderen mijn ns.nl account

• 6 mei 2016
  • 4 reacties
  • 630 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik wil mijn mijn ns.nl account graag verwijderen
icon

Beste antwoord door Tochjo 6 mei 2016, 16:43

Dit is een openbaar forum dat vooral bedoeld is om reizigers te laten helpen door andere reizigers. U kunt het beste direct contact opnemen met de klantenservice van NS met uw verzoek.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Dit is een openbaar forum dat vooral bedoeld is om reizigers te laten helpen door andere reizigers. U kunt het beste direct contact opnemen met de klantenservice van NS met uw verzoek.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Oké want ik ben deze vraag al eerder tegen gekomen van andere reizigers vandaar
Heb je inmiddels een privébericht gestuurd Pfff, als je daar op zou willen reageren kan ik je account direct verwijderen!
De situatie is inmiddels opgelost. Pfff heeft zijn account laten verwijderen via de KlanteNService. Dit is de snelste weg, vaak sneller dan de afhandeling via een privébericht!

Reageer