beantwoord

vraagje over mijn Ns

• 3 april 2015
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Goedenmiddag heb hier over al vaker bericht maar ben er nog steeds niet uit.
Ik wil in mijn Ns kunnen zien waneer er een keuzedag klaar staat, heb de code om mijn ov te koppelen aangevraagd en geactiveerd maar kan het nog steeds niet zien alleen mijn gebruikte keuze dagen , ik zou liever zien dat er een keuze dag stond waarom kan ik dat nog steeds niet zien?vrgr Isabel
icon

Beste antwoord door theofiel 3 april 2015, 23:33

Als ik me niet vergis heeft Thom Dal Voordeel, terwijl isaha's profiel een Voordeelurenabonnement aangeeft.
Bij het Voordeelurenabonnement zijn de keuzedagen enigszins verstopt. U kunt de keuzedagen die op dit moment kunnen worden opgehaald zien door eerst bij "mijn producten" het voordeelurenabonnement te selecteren en vervolgens rechts in het grijze vak met de gegevens van de OV-chipkaart te klikken op 'nog op te halen producten'.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Log in op Mijn NS;

Ga naar mijn producten;

Zoek het abonnement waar uw keuzedagen opstaan in de rechter rij;

Er staat dan als tweede: Gekoppeld aan dit product;

Dan staat er Keuzedagen en rechts daarvan: een pijltje met: Inzien;

Klik daarop en u ziet wat u heeft verbruikt en ook: Klaar om op te halen. Een aantal keuzedagen zijn wellicht nog niet op te halen omdat ze nog niet geldig zijn.

Daarnaast staan er bij mededelingen bruikbare opmerkingen over uw abonnement en de keuzedagen.

Succes!
Als ik me niet vergis heeft Thom Dal Voordeel, terwijl isaha's profiel een Voordeelurenabonnement aangeeft.
Bij het Voordeelurenabonnement zijn de keuzedagen enigszins verstopt. U kunt de keuzedagen die op dit moment kunnen worden opgehaald zien door eerst bij "mijn producten" het voordeelurenabonnement te selecteren en vervolgens rechts in het grijze vak met de gegevens van de OV-chipkaart te klikken op 'nog op te halen producten'.
Yep gelukt.....Hartelijk dank voor de uitleg.
Fijne Paasdagen
Vrgr Isabel

Reageer