beantwoord

Waar vind ik de factuur voor mijn dalurenabonnement?

• 30 september 2016
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Ik ben ZZP'er dus ik moet al mijn facturen doorgeven bij de accountant. Ik kan mijn maandelijkse overzichten prima vinden, maar heb geen idee waar ik de factuur voor mijn jaarlijkse abonnementskosten voor mijn dalurenkaart kan vinden. Iemand?
icon

Beste antwoord door Janou NS 3 oktober 2016, 10:33

Ik heb inmiddels contact gehad met raaglancs en ik zal het factuur naar hem opsturen.

Voor de meelezer:
Je hoort je facturen allemaal achter te kunnen halen via MijnNS, wanneer je eentje mist of niet kan achterhalen kan dat liggen aan verschillende dingen zoals een verlopen kaart die nog gekoppeld staat. Mocht je hier vragen over hebben stel ze gerust en dan kunnen wij je verder helpen 🙂.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo raaglancs en welkom op het NS Forum! Deze moeten bij je MIjnNS staan, mocht je deze niet kunnen vinden stuur ik dit factuur graag schriftelijk naar je op. Je mag mij hiervoor dan een privebericht sturen met je persoonlijke gegevens.
Hallo Janou, dank voor je snelle antwoord. Ik heb geen berichten bij 'Mijn facturen' in Mijn NS, helaas... Ik stuur je een privé-bericht.
Ik heb inmiddels contact gehad met raaglancs en ik zal het factuur naar hem opsturen.

Voor de meelezer:
Je hoort je facturen allemaal achter te kunnen halen via MijnNS, wanneer je eentje mist of niet kan achterhalen kan dat liggen aan verschillende dingen zoals een verlopen kaart die nog gekoppeld staat. Mocht je hier vragen over hebben stel ze gerust en dan kunnen wij je verder helpen 🙂.

Reageer