beantwoord

Waarom gaat inloggen bij ns niet?

• 28 juli 2018
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Het lukt niet om in te loggen. Mijn wachtwoorden heb ik meerder malen aangepast maar ook dat werkt niet.
Frustrerend als je weet dat er bij het inchecken zojuist wat is misgegaan en hierover wilt kunne uitzoeken of dat klopt...
Heb dit vaker helaas met ns.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 juli 2018, 17:25

Hallo Berbelp en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je problemen ervaart bij het inloggen in Mijn NS. Ik heb zojuist ook zelf geprobeerd om in te loggen en ik ervaar geen problemen. Ik wil je adviseren om in dit geval contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen je direct helpen met een oplossing. Doe dat bij voorkeur via onze Sociale Media kanalen of telefonisch. Via die Media zijn we 24 uur per dag bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Berbelp en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je problemen ervaart bij het inloggen in Mijn NS. Ik heb zojuist ook zelf geprobeerd om in te loggen en ik ervaar geen problemen. Ik wil je adviseren om in dit geval contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen je direct helpen met een oplossing. Doe dat bij voorkeur via onze Sociale Media kanalen of telefonisch. Via die Media zijn we 24 uur per dag bereikbaar.

Reageer