beantwoord

waarom heb ik op 16 maart een fatuur van €19.99?

  • 13 april 2020
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

*Afbeelding verwijderd door moderator.

 

ik heb zelf gecheck mijn NS account .16 februari tot 16 maart heb ik geen reishistorie.waarom heb ik op 16 maart een factuur van €19.99?

icon

Beste antwoord door Robert B 13 april 2020, 14:43

Welkom bij de NS Community!

Heb je NS Flex, dan is dat meestal voor reizen van voor 16 februari die nog niet eerder gefactureerd waren.

Kijk op pagina 2 van de factuur voor de specificatie.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt de factuur bekijken in Mijn NS onder Facturen. Daarop kunt u precies zien waarvoor er kosten in rekening zijn gebracht.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Heb je NS Flex, dan is dat meestal voor reizen van voor 16 februari die nog niet eerder gefactureerd waren.

Kijk op pagina 2 van de factuur voor de specificatie.

Reageer