beantwoord

Waarom kan ik niet alle kaarten inzien in mijn ns

• 26 december 2018
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb door mijn toenmalige vriend abonnement af laten sluiten maar nu blijkt dus dat ik van alles niet kan zien en hij wel ik vind dit raar het pasje staat op mijn naam dus dan moet ik alles in kunnen zien tog?!
icon

Beste antwoord door Denice NS 27 december 2018, 21:08

Welkom bij de Community, Slimmekimme.

Ik begrijp dat jouw ex jouw abonnement heeft betaald? In dat geval maken we onderscheid tussen contracthouder (de rekeninghouder) en de kaarthouder. Jouw ex is de contracthouder en kan daarom in zijn Mijn NS account bijvoorbeeld wijzigingen in jouw abonnement aanbrengen of het abonnement beëindigen via onze Klantenservice. De kaarthouder kan dit niet. Als het abonnement bijvoorbeeld gewijzigd of opgezegd moet worden dient jouw ex dit te doen omdat de eerste betaling van zijn rekening is afgeschreven.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Als jouw ex-vriend een abonnement voor jou via zijn eigen account heeft afgesloten, blijft deze in zijn account staan. Waarschijnlijk zal jouw ex toestemming moeten geven om het om te zetten. Je kunt kijken of jullie het zelf kunnen doen en anders kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Krijgt hij de rekeningen?
Welkom bij de Community, Slimmekimme.

Ik begrijp dat jouw ex jouw abonnement heeft betaald? In dat geval maken we onderscheid tussen contracthouder (de rekeninghouder) en de kaarthouder. Jouw ex is de contracthouder en kan daarom in zijn Mijn NS account bijvoorbeeld wijzigingen in jouw abonnement aanbrengen of het abonnement beëindigen via onze Klantenservice. De kaarthouder kan dit niet. Als het abonnement bijvoorbeeld gewijzigd of opgezegd moet worden dient jouw ex dit te doen omdat de eerste betaling van zijn rekening is afgeschreven.

Reageer