beantwoord

Waarom krijg ik een ERROR melding Onegini Token Server bij het inloggen op MijnNS?

• 27 June 2018
  • 7 reacties
  • 417 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Bij het inloggen op MijnNS krijg ik de onderstaande melding:

https://loginapi.ns.nl/oauth/saml/authn-response

Something went wrong!

Assertion is expired, or not yet valid.
An error has occurred. Please try again. If the problem persists you can contact a system administrator with the following reference: QLGKTV

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 June 2018, 17:40

Daar durf ik geen antwoord op te geven, Michiel. Het belangrijkste is dat alles weer naar behoren werkt. Ik zal er een melding van maken dat er vannacht iets verkeerd is gegaan. Ik krijg hier geen terugkoppeling van.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Ik heb verder geen storingen ontvangen van Mijn NS. Kan je inmiddels weer inloggen?
Dank voor je reactie @Nathan NS, het inloggen op MijnNS werkt vanmiddag weer.
Is de system administrator van NS op de hoogte gebracht van mijn login problemen?
Wat ging er vannacht precies verkeerd?
Daar durf ik geen antwoord op te geven, Michiel. Het belangrijkste is dat alles weer naar behoren werkt. Ik zal er een melding van maken dat er vannacht iets verkeerd is gegaan. Ik krijg hier geen terugkoppeling van.
Heb het idd ook sporadisch ‘s nachts. Volgende ochtend werkt ‘t dan weer.

Ik proveer te registreren en ik mijn account te komen maar krijg iedere keer een foutmelding sinds gisteren

ACUYZM  (was de laatste keer)
ik gebruik firefox

Hoi Mnikka03. Welkom bij de Community.

Heb je wellicht al een andere browser kunnen proberen? Mocht je het probleem blijven houden dan zou ik je willen adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice.

ja, het werkt met MS Edge maar helaas niet met firefox

Reageer