beantwoord

Waarom krijg ik niet het volledige bedrag terug?

• 4 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik dacht hé leuk, ik kan wat geld terug krijgen voor een vergeten check out. Echter wordt hier geen rekening gehouden met de korting waar ik recht op heb. Ik krijg nu maar liefst 80 cent terug!
icon

Beste antwoord door Emma NS 5 oktober 2019, 16:10

Beste IDaan, welkom bij onze Community!

Het is nu heel vervelend, maar het komt goed. Je kunt ons op Twitter of Facebook gewoon even een berichtje sturen. Het is momenteel wel wat druk, maar je krijgt zo snel mogelijk reactie. Geef even aan wat er is gebeurt en dan maken mijn collega's het restant naar je over. Dit gebeurt natuurlijk wel alleen als duidelijk wordt dat je hebt gereisd in de periode dat je recht had op korting. Gezien je zelf al aangeeft dat dat het geval is, zal het allemaal helemaal goedkomen.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste IDaan, welkom bij onze Community!

Het is nu heel vervelend, maar het komt goed. Je kunt ons op Twitter of Facebook gewoon even een berichtje sturen. Het is momenteel wel wat druk, maar je krijgt zo snel mogelijk reactie. Geef even aan wat er is gebeurt en dan maken mijn collega's het restant naar je over. Dit gebeurt natuurlijk wel alleen als duidelijk wordt dat je hebt gereisd in de periode dat je recht had op korting. Gezien je zelf al aangeeft dat dat het geval is, zal het allemaal helemaal goedkomen.

Reageer