beantwoord

waarom laden mijn facturen wéér niet in mijnNs?

• 5 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

Facturen in mijnNS worden niet geladen. Het is v*** net een knipperlicht! Dan kan ik ze wel inzien dan weer niet. Overigens meer niet dan wel. BLOED IRRITANT!

Hoe kan NS verwachten dat ik toestemming geef voor incasseren als ik niet weet of de factuur klopt? En, waarom stuurt NS de factuur niet gewoon met de mail mee? 

Ik wil kunnen zien hoe de factuur is opgebouwd en of het klopt met mijn reizen. Het is tenslotte geld zat dat jullie van mij ontvangen.

Groet,

Liesbeth (een momenteel niet zo tevreden noodzakelijke reiziger).

icon

Beste antwoord door Sascha NS 5 oktober 2020, 09:11

Goedemorgen EFM1964.

Helaas zit er inderdaad al een aantal dagen aan grondige verstoring in de systemen van Mijn NS. We verwachten dat dit later vandaag opgelost zal zijn. Indien het dringend is kan de Klantenservice je de meest recente factuur ook toesturen per e-mail.

Edit: het mailen van facturen is niet toegestaan.

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen EFM1964.

Helaas zit er inderdaad al een aantal dagen aan grondige verstoring in de systemen van Mijn NS. We verwachten dat dit later vandaag opgelost zal zijn. Indien het dringend is kan de Klantenservice je de meest recente factuur ook toesturen per e-mail.

Mevrouw Sascha, uw antwoord is niet goed. De klantenservice kan/mag mijn factuur niet toesturen.

Dit is dus ronduit belachelijk! Het zijn MIJN facturen, het is MIJN geld. NS is hier heeeel slecht bezig!

Mevrouw met een baard? :sweat_smile:

Het mag wel, indien we daar toestemming voor krijgen van de financiële afdeling. Stuur je mij een privébericht met daarin je NAW-gegeven, geboortedatum en OV-chipkaartnummer? Dan ga ik navragen of ik dit mag doen.

Meneer Sacha, mijn excuus, ik had niet door dat u een heer bent (:zipper_mouth: )

Ook even in het openbaar: de derde medewerker klantenservice heeft mijn vraag/klacht alsnog goed afgehandeld en ik heb inmiddels de factuur binnen.

Wel ontzettend jammer dat ik daar eerst stennis voor moest schoppen. Maar goed, het is nu opgelost.

Fijn dat je de factuur inmiddels hebt mogen ontvangen EFM1964.

Reageer