waarom ontvang ik geen email?

  • 12 december 2019
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Hallo,

 

Ik wil graag een Dal voordeel abonnement  bestellen, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten dus kon niet meteen inloggen op mijnns.nl. Nou voerde ik mijn email adres in zodat ik mijn wachtwoord opnieuw zou kunnen instellen (zoals ik gevraagd werd te doen), en volgens de site zou er een email naar me verzonden zijn. Dit is echter al dagen geleden, en ik heb geen enkele mail ontvangen. Ook niet bij spam, reclame, of whatever. Hoe kan dit? En wat moet ik nu doen?


1 reactie

Hoi Kimouthuis, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met de Klantenservice. Dan kan gekeken worden wat de oorzaak is. Het niet ontvangen van de wachtwoordherstel kan verschillende oorzaken hebben. Het komt bijvoorbeeld voor dat het account niet geactiveerd is, waardoor de wachtwoordherstel ook niet werkt. Dan kunnen we je een nieuwe activeringslink sturen. 

Reageer