beantwoord

Waarom ontvang ik geen link om MIJN NS te activeren?

  • 7 december 2015
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Probeer te registreren, heb het goede mailadres ingevoerd maar ontvang geen activeringsmail.
Dit heb ik al meerdere keren geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Brian NS 7 december 2015, 20:45

Beste alexander brummer,

Welkom op het NS Serviceforum. Zou je een privebericht kunnen sturen met het mailadres waarop je Mijn NS account staat? Dan ga ik kijken waarom je die mail niet ontvangt.

Edit: Ik heb nog geen priveberichten ontvangen. Mocht je nog steeds geen e-mail heb ontvangen, dan raad ik je aan met onze klantenservice contact op te nemen (030 751 51 55). Zij kunnen aan de hand van je emailadres zien wat er misgaat.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste alexander brummer,

Welkom op het NS Serviceforum. Zou je een privebericht kunnen sturen met het mailadres waarop je Mijn NS account staat? Dan ga ik kijken waarom je die mail niet ontvangt.

Edit: Ik heb nog geen priveberichten ontvangen. Mocht je nog steeds geen e-mail heb ontvangen, dan raad ik je aan met onze klantenservice contact op te nemen (030 751 51 55). Zij kunnen aan de hand van je emailadres zien wat er misgaat.

Reageer