beantwoord

Waarschuwing voordat account geblokkeerd wordt

• 30 november 2017
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Goedemorgen,

Zou het mogelijk zijn, om na een paar pogingen met een wachtwoord, een waarschuwing te krijgen VOORDAT je account geblokkeerd wordt? Krijg ineens achteraf een mail dat mijn mijn NS account geblokkeerd is. Terwijl ik ondertussen het wachtwoord maar veranderd hebt, omdat het "juiste" wachtwoord na een paar pogingen niet meer werkte (blijft ook maar aangeven dat de combinatie niet klopt, niet eens dat het geblokkeerd is o.i.d.).

OF een herstel functie inbouwen zodat je niet 24 uur hoeft te wachten.
(weet nu dus ook niet of het wachtwoord wel/niet gewijzigd is)
Erg vervelend!

Mvg
icon

Beste antwoord door Arnold NS 30 november 2017, 12:46

Hallo Lumi87 en welkom op het NS Forum!

Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geïrriteerd moet zijn geweest. Is het inmiddels al opgelost? Je kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Laat je weten of het uiteindelijk gelukt is om in te loggen? Ik zal in ieder geval je bevindingen doorgeven aan de verantwoordelijke technische afdeling, waarvoor bedankt!
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Lumi87 en welkom op het NS Forum!

Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geïrriteerd moet zijn geweest. Is het inmiddels al opgelost? Je kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Laat je weten of het uiteindelijk gelukt is om in te loggen? Ik zal in ieder geval je bevindingen doorgeven aan de verantwoordelijke technische afdeling, waarvoor bedankt!

Reageer