beantwoord

Wachtwoord herstel werkt niet

• 21 februari 2020
  • 12 reacties
  • 410 Bekeken

Als ik wachtwoord herstel doe, krijg ik een melding dat een mail verstuurd is. Dit is alleen niet het geval

Ook kan ik geen nieuw account aanmaken omdat mijn emailadres al geregistreerd is

icon

Beste antwoord door Mark NS 21 februari 2020, 14:42

Hoi Gromat, welkom op de NS Community. 

De kans is groot dat je een nog niet geactiveerd Mijn NS account hebt waardoor de wachtwoordherstel ook niet werkt. Normaal gesproken kan er dan een nieuwe activeringslink verzonden worden, maar door een aanhoudende storing is het helaas op dit moment niet mogelijk om vanuit het achterliggende systeem mails te versturen, te wijzigen of te verwijderen helaas. De oplostijd is vooralsnog onbekend. Wellicht kan de Klantenservice je helpen bij dat waar je het Mijn NS account voor nodig hebt. 

Bekijk origineel

12 reacties

Hoi Gromat, welkom op de NS Community. 

De kans is groot dat je een nog niet geactiveerd Mijn NS account hebt waardoor de wachtwoordherstel ook niet werkt. Normaal gesproken kan er dan een nieuwe activeringslink verzonden worden, maar door een aanhoudende storing is het helaas op dit moment niet mogelijk om vanuit het achterliggende systeem mails te versturen, te wijzigen of te verwijderen helaas. De oplostijd is vooralsnog onbekend. Wellicht kan de Klantenservice je helpen bij dat waar je het Mijn NS account voor nodig hebt. 

Hoi Ns, 

Ik heb hetzelfde probleem met het herstellen van mijn wachtwoord. Nu net gebeld met de klantenservice en daar wordt aangegeven dat dit probleem al 3 weken duurt. Ik zou graag willen inloggen, maar dit gaat zo niet lukken. Graag zie ik bericht wanneer ik wel kan gaan inloggen en jullie het probleem hebben verholpen? Alvast bedankt. 

Ik had je graag het bericht gegeven dat je nu wel weer kan inloggen, maar helaas kan ik deze niet geven. We doen er alles aan om dit op te lossen.

Reputatie 5
Badge

Een andere mogelijkheid is-hoe bestaat het- dat je juist al heel lang een account hebt en in de tussentijd van @mail gewisseld. NS blijft dan koppig en hardnekkig als ze zijn die mails met nwe ww naar je oude mail versturen-zelfs als bvb  dat helemaal niet meer bestaat.

Reputatie 4

Normaal gesproken kan er dan een nieuwe activeringslink verzonden worden, maar door een aanhoudende storing is het helaas op dit moment niet mogelijk om vanuit het achterliggende systeem mails te versturen, te wijzigen of te verwijderen helaas. 

wanneer gaat dit opgelost worden? deze zoveelste storing duurt echt weer absurd lang, klantenservice doet niets behalve zeggen sorry we kunnen niks storing. Ik ben benieuwd hoeveel begrip ns zou hebben als ik zonder ticket zou reizen, omdat het achterliggende systeem om mijn ticket te kunnen betalen niet werkt…

Ik snap je frustratie, mweiss, voor ons is dit ook absoluut niet fijn gezien we in veel situaties niet kunnen helpen. Ik kan je dan ook niets anders aangeven dan wat mijn collega's al hebben gedaan. Het is voor ons net zo onduidelijk wanneer het opgelost gaat worden.

• Met NS Flex hoef je geen saldo te laden op je OV‑chipkaart maar betaal je de reizen buiten je kortingsperiode achteraf via een maandelijkse factuur. Dit maakt reizen met NS nog gemakkelijker. Om gedurende de maand inzicht te houden in de kosten die je maakt, zijn deze online in te zien via Mijn NS en de NS-app.
  • Altijd inzicht in je actuele reiskosten in de NS-app en via Mijn NS
  • Volle trein? Switch eenvoudig naar 1e klas in de app

Door onder andere bovenstaande argumenten een NS Flex afgenomen plus een kortingsabonnement. Nu blijkt dat ik helemaal niet in mijn NS kan komen. Daarmee heb ik niet volledig toegang tot het product, waar ik vooralsnog wel de volle prijs voor betaal (al kan ik dat nu dus niet controleren).

Begrip voor frustratie is in deze onvoldoende, het is tijd voor een escalatie en razendsnelle oplossing. Op een restitutie claim zit niemand te wachten.

Het beste.

Hallo averstappen, welkom op de NS Community. 

Je hebt een NS Flex abonnement genomen? Hoe bedoel je dan dat je voor de volle prijs reist? Als je het abonnement hebt, dan werkt het wel ondanks dat je niet in je account kan. Onze klantenservice kan meekijken naar of je abonnement actief is. 

Hallo averstappen, welkom op de NS Community. 

Je hebt een NS Flex abonnement genomen? Hoe bedoel je dan dat je voor de volle prijs reist?

Hallo Maxime, ik geef aan dat ik de volle prijs betaal voor een abonnement, maar niet de volledige functionaliteit ervan kan gebruiken. De prioriteit die aan oplossing gegeven lijkt te worden is wat mij betreft onvoldoende.

Ah, op die manier. Onze klantenservice kan je helpen met wat je normaal in je account zou willen doen/inzien. Volgens mij wordt er wel hard gewerkt aan het oplossen van het probleem. Technisch gezien weet ik alleen niet genoeg over wat er fout is of over hoe moeilijk het is om dit te herstellen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop ook dat alles snel weer werkt!

Ah, op die manier. Onze klantenservice kan je helpen met wat je normaal in je account zou willen doen/inzien. Volgens mij wordt er wel hard gewerkt aan het oplossen van het probleem. Technisch gezien weet ik alleen niet genoeg over wat er fout is of over hoe moeilijk het is om dit te herstellen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop ook dat alles snel weer werkt!

Net nog even gebeld met de klantenservice daar wordt verteld dat het probleem zich voordoet vanaf begin januari, maar kan al 4 maanden niet inloggen.

Klein probleempje zeker ?

Ik ben dan bang dat jouw probleem los staat van de problemen waar me momenteel mee te maken hebben. Helaas door deze problemen kunnen we je op dit moment niet helpen. Geduld is helaas het enige advies wat ik nu kan geven.

Reageer