Beste antwoord door Tochjo
De situatie die u beschrijft (geen mail ontvangen bij het verzoek om het wachtwoord te herstellen) treedt op als er eerder een Mijn NS-account is gemaakt, maar deze destijds niet geactiveerd is. Mogelijk is dat hier het geval. In ieder geval biedt direct contact met de klantenservice dan uitkomst.
Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel
Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.