beantwoord

Wachtwoord NS-account blokkeert elke maand

• 27 mei 2019
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Hallo allemaal,

Elke maand krijg ik een mail van NS dat het wachtwoord van mijn NS-account geblokkeerd is, omdat "er een aantal keren tevergeefs geprobeerd is in te loggen". Dit is echter niet het geval. Via die mails wijzig ik altijd het wachtwoord, maar het is elke maand hetzelfde probleem. Is hier misschien een oplossing voor? Het zou fijn zijn als mijn wachtwoord niet steeds geblokkeerd wordt.

Met vriendelijke groet,
Marijn
icon

Beste antwoord door Emma NS 27 mei 2019, 11:24

Beste marijnvanes, welkom bij onze Community!

Wat je verteld lijkt mij bijzonder irritant. Mijn eerste gedachte is dat iemand anders mogelijk probeert in te loggen. Zou je bij onze Klantenservice willen navragen of dit het geval is? Zij kunnen dit voor je controleren. Mocht dit nou wél het geval zijn, dan is het misschien prettig om een Mijn NS account aan te maken met een ander e-mailadres. Wat veel reizigers doen is een account aanmaken met het e-mailadres van werk. Mocht je geen ander e-mailadres hebben, dan weet ik niet zeker of hier een oplossing voor is.

Mogelijk is het gewoon een foutje in het systeem, technologie doet soms gekke dingen. Misschien helpt het om jouw account één keer te verwijderen en opnieuw aan te maken. Een frisse start is nooit verkeerd! 😉

In ieder geval mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste marijnvanes, welkom bij onze Community!

Wat je verteld lijkt mij bijzonder irritant. Mijn eerste gedachte is dat iemand anders mogelijk probeert in te loggen. Zou je bij onze Klantenservice willen navragen of dit het geval is? Zij kunnen dit voor je controleren. Mocht dit nou wél het geval zijn, dan is het misschien prettig om een Mijn NS account aan te maken met een ander e-mailadres. Wat veel reizigers doen is een account aanmaken met het e-mailadres van werk. Mocht je geen ander e-mailadres hebben, dan weet ik niet zeker of hier een oplossing voor is.

Mogelijk is het gewoon een foutje in het systeem, technologie doet soms gekke dingen. Misschien helpt het om jouw account één keer te verwijderen en opnieuw aan te maken. Een frisse start is nooit verkeerd! 😉

In ieder geval mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Reageer