beantwoord

Wachtwoord ns app

  • 29 december 2018
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Ik weet mijn wachtwoord van de NS app niet meer en als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik geen mail binnen.

Ik heb vandaag ook 2kaartjes online besteld maar heb die ook nog niet ontvangen in mijn mailbox.

Mvg,
Renata van der Louw
icon

Beste antwoord door Iris NS 29 december 2018, 17:50

Welkom bij onze NS Community, Renata!

Wat vervelend dat je deze mails niet binnen krijgt. Kun je ze ook niet vinden in je spambox? Zo niet, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom bij onze NS Community, Renata!

Wat vervelend dat je deze mails niet binnen krijgt. Kun je ze ook niet vinden in je spambox? Zo niet, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bedankt zojuist gedaan en is verholpen!
Fijn, Renata! Graag gedaan 🙂

Reageer