beantwoord

Wachtwoord vergeten

• 1 februari 2020
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Wachtwoord vergeten link werkt niet. Al sinds woensdag niet.

Klantenservice kon me ook niet helpen. 

Lijkt ook een veel terugkerend probleem te zijn als ik de items zo doorlees... 

Fix het aub, want ik kan niet al mijn transacties terugvinden in de OV chipkaart app...

icon

Beste antwoord door Danny NS 1 februari 2020, 10:59

Hoi dennis81, welkom bij de community!

Dat is vreemd zeg, helaas hadden wij gister een storing hiermee waardoor de klantenservice dit niet voor je kon oplossen. Wil je opnieuw met hen contacten en hen verzoeken jouw account uit het nieuwe en het oude systeem te halen, als het goed is weten ze dan waar het over gaat.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi dennis81, welkom bij de community!

Dat is vreemd zeg, helaas hadden wij gister een storing hiermee waardoor de klantenservice dit niet voor je kon oplossen. Wil je opnieuw met hen contacten en hen verzoeken jouw account uit het nieuwe en het oude systeem te halen, als het goed is weten ze dan waar het over gaat.

Kennelijk had ik een NS zakelijk account. Daar kon ik wel bij. Wel vreemd dat de login van ns.nl dit niet opmerkt of iets over zegt. Ik weet ook niet waarom ik een zakelijk account had, misschien vanwege een ov kaart van mijn werk vroeger. 

Anyway, ik snap niet zo goed waarom dit gescheiden logins zijn. Heeft voor mij als gebruiker/klant geen toegevoegde waarde in ieder geval. En als het dan gescheiden is, waarom kan ik mijn email niet voor een inlog voor beide gebruiken? 

Anyway, ik kon met een + teken mijn email adres toch uniek maken voor NS. Opgelost.

Reageer