beantwoord

Wachtwoord vergeten

• 1 maart 2020
  • 8 reacties
  • 245 Bekeken

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en wil wel heel graag een nieuwe, ik kies voor ‘wachtwoord vergeten’ maar helaas krijg ik geen mail toegestuurd waarin ik een nieuw wachtwoord kan aanmaken.

Ik lees hier dat dit al enige tijd het geval is, kom op zeg, hoe moeilijk kan dit zijn om op te lossen. Echt bizar dit. 

Wanneer is dit opgelost NS, in de huidige digitale tijd is dit toch niet te verkopen!

icon

Beste antwoord door Maxime NS 1 maart 2020, 15:26

Hallo antoinette.vrielink, welkom op de NS Community. 

Het spijt me dat je niet in je account kan. Normaal kan onze klantenservice je hierbij helpen, maar het systeem dat we daarvoor gebruiken werkt inderdaad niet. Ik weet helaas niet wat er mis is en waarom het zo lang duurt om het te maken. Tot het weer werkt help onze klantenservice je graag met wat je anders in je account zou willen doen. Mijn excuses voor het ongemak. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5

Het leuke van dit soort problems is dus dat vrijwel nooit van te voren gezegd kan worden wanneer het hersteld is. NS zal enkel mogelijk kunnen melden dat ´er aan gewerkt wordt´ of ´dat het is doorgegeven´ of dat de betr. afdeling enkel kantooruren ma-vr draait oid. Heb je denkelijk vast wel eerder gehoord ook bij andere instanties of kan je zelf eigenlijk ook wel bedenken. NS zelf zal als 1e zin bij hun reactie een invoelend meelevend zinnetje doen van ach gut toch hoe erg nou weer.

Als geregelde volger van dit forum kan ik wel melden dat het de laatste maand opvallend veel dgl. meldingen regent en dat er blijkbaar geen eenduidige oorzaak is-dat zou oplossen al een stuk makkelijker maken.

Een geniepig dingetje blijkt ook nog te zijn, dat als je ondertussen van @mail veranderd bent en dat wel hebt doorgegeven, dit betr. systeem toch echter hardnekkig naar de oude @mail blijft sturen.

Treintje rijden is vooral ouderwets handwerk met techniek uit de 19e eeuw-automatische metrotreinen e.d. zijn er wel, maar allemaal ver weg. Ditzelfde lijkt vaak genoeg op te gaan voor de IT-kunde bij NS.

Toch maar ten overvloede: SPam ook nagekeken? Niet verward met account OV-chip?

Hallo antoinette.vrielink, welkom op de NS Community. 

Het spijt me dat je niet in je account kan. Normaal kan onze klantenservice je hierbij helpen, maar het systeem dat we daarvoor gebruiken werkt inderdaad niet. Ik weet helaas niet wat er mis is en waarom het zo lang duurt om het te maken. Tot het weer werkt help onze klantenservice je graag met wat je anders in je account zou willen doen. Mijn excuses voor het ongemak. 

Ik ben al vanaf september 2019 bezig om een account/wachtwoord aan te maken. Bijna wekelijks contact met NS gehad om dit voor elkaar te maken echter zonder resultaat. Door het niet hebben van een account/wachtwoord is het voor mij niet mogelijk om mijn facturen in te zien. NS belooft van alles maar doet niets. Geven steeds aan dat het een storing betreft, vanaf 09-2019!! 

Hallo 130Def

Dat is wel bizar lang! Wat naar dat dit al zo lang speelt! Toen was de huidige storing er niet. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Zodra de huidige storing is verholpen wil ik je graag helpen met het oplossen van het probleem met je account. 

Ik word er nu wel een beetje moe van eigenlijk

Het niet kunnen aanvragen van het "wachtwoord vergeten”  ik wil graag in MIJN NS zodat ik mijn reisgegevens in kan zien.

Al langer dan een maand ben ik in eens uit MIJN NS App geknikkerd en kan ik dus niet meer inloggen.

Belachelijk dat dit zo lang moet duren!! 

Ik word er nu wel een beetje moe van eigenlijk

Het niet kunnen aanvragen van het "wachtwoord vergeten”  ik wil graag in MIJN NS zodat ik mijn reisgegevens in kan zien.

Al langer dan een maand ben ik in eens uit MIJN NS App geknikkerd en kan ik dus niet meer inloggen.

Belachelijk dat dit zo lang moet duren!! 

Ik ben met je eens dat het compleet belachelijk is. Het forum loopt over met dit soort topics. Door diverse leden is al gevraagd of er een sticky topic met daarin actuele gegevens aangemaakt kan worden. Het enige wat NS doet is er het zwijgen toe doen.

Hoi Pingpong en TSR! Dan kom ik in elk geval goed nieuws brengen. Wij kunnen wel weer in onze systemen en een wachtwoord reset sturen. Sinds deze week werkt een deel van de systemen weer en kunnen wij weer proberen om jullie verder te helpen. TSR ik raad je aan nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Dan kan je alsnog een wachtwoord reset worden opgestuurd! 

Wat fijn Sanne

Hoi Pingpong en TSR! Dan kom ik in elk geval goed nieuws brengen. Wij kunnen wel weer in onze systemen en een wachtwoord reset sturen. Sinds deze week werkt een deel van de systemen weer en kunnen wij weer proberen om jullie verder te helpen. TSR ik raad je aan nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Dan kan je alsnog een wachtwoord reset worden opgestuurd! 

Wat fijn Sanne, dankjewel voor je toelichting.

Ik ga even contact opnemen met de Klantenservice

Reageer