beantwoord

Wachtwoord vergeten niet toegestuurd

• 21 september 2019
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Ik wil mijn abonnement opzeggen maar ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten. Als ik bij 'wachtwoord vergeten' mijn e-mail invoer, ontvang ik vervolgens geen mail. Ik heb al een 45 minuten gewacht.
Wanneer ik een nieuw abonnement probeer aan te maken staat er dat het e-mailadres al in gebruik is. Het klopt dus wel dat ik al een account heb.
Ik heb al gekeken in de spam box.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Tochjo 21 september 2019, 08:52

U kunt een abonnement niet zelf beëindigen in Mijn NS. Voor het opzeggen van uw abonnement moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
U kunt een abonnement niet zelf beëindigen in Mijn NS. Voor het opzeggen van uw abonnement moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.
Bedankt voor de reactie. Dit wist ik niet en ga ik regelen.
Toch zit ik nog steeds met het probleem dat ik niet kan inloggen op mijn account.
Badge +3
Daar kan de klantenservice u ook mee helpen. Waarschijnlijk hebt u eerder een activatiemail gekregen voor het activeren van uw account en die niet gebruikt. Dan treedt het probleem op dat u hebt ervaren: er lijkt wel een account te bestaan, maar er wordt geen mail verstuurd bij de optie voor vergeten wachtwoord.
Welkom bij de NS Community Stephanie2119.

Wat jammer dat je je abonnement wilt beëindigen! Ik zie dat Tochjo je al voorzien heeft van de correcte informatie. Waarvoor dank! :)

Wij kunnen jouw een mail toesturen zodat je je wachtwoord kunt herstellen en opnieuw kunt inloggen. Neem je contact op met onze klanteNService? Zij helpen je graag verder.
Laat je hier weten als alles gelukt is?

Reageer