beantwoord

Wachtwoord vergeten niet toegestuurd

  • 28 september 2019
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Hoi NS,

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor 'Mijn NS' account, maar ik krijg geen mail toegestuurd voor het wijzigen van mijn wachtwoord. De spam folder bevat deze mail ook niet. Kunnen jullie hier mij mee helpen?

M.v.g.

Mark L.
icon

Beste antwoord door Maxime NS 28 september 2019, 13:51

Hallo Mark Lindhout, welkom op de NS Community.

Meestal staat er dan een verlopen uitnodiging om een account aan te maken in de weg. Onze klantenservice kan je deze opnieuw sturen 🙂!
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Mark Lindhout, welkom op de NS Community.

Meestal staat er dan een verlopen uitnodiging om een account aan te maken in de weg. Onze klantenservice kan je deze opnieuw sturen 🙂!

Inloggen op mijn NS account lukt niet en ik ontvang geen mail als ik op “wachtwoord vergeten” klik. Wat nu?

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice, zoals Maxime al aangaf.

Reageer