wachtwoord werkt niet in ns app

  • 24 november 2019
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Beste klantenservice, 

 

Gisteren heb ik een nieuwe mobiel geinstalleerd. Echter kan ik hier niet inloggen op mijn ns binnen de app. Hij geeft dan aan dat de inloggegevens onjuist zijn. Deze gegevens werken echter wel gewoon op deze community en via de internet browser. Ook op mn oude mobiel werkte het gewoon. Zouden jullie dit op kunnen lossen? Alvast bedankt! 

 

 


3 reacties

Hallo Lieske0211, welkom op de NS Community. 

 

Wat jammer dat je het niet lukt om in te loggen met je nieuwe telefoon. Ik weet niet direct waar dit aan kan liggen, sorry. Niet dat er met het nieuwe toetsenbord een spatie voor of achter je e-mailadres komt of zoiets?

Hallo Maxime, 

 

Bedankt voor je reactie. 

 

Nee, ik heb het al verschillende keren geprobeerd. Ook heb ik al twee keer een nieuw wachtwoord aangemaakt via de link “Vergeten?” in de app waarbij ik het wachtwoord dan kopieer, maar ook dit helpt niet. 

 

Het vak met het e-mailadres veranderen in mijn gebruikersnaam helpt ook niet. 

Kan het zijn dat je veel vreemde tekens hebt in jouw wachtwoord? Wil je dit eens proberen met een wachtwoord met alleen een ! of een ? ?

Reageer