beantwoord

wachtwoord wordt niet toegestuurd

• 18 oktober 2017
  • 13 reacties
  • 616 Bekeken

Hai, ik ben mijn wachtwoord vergeten maar hij wordt niet opnieuw toegestuurd als ik daarom vraag (middels de knop 'wachtwoord vergeten'). Nee, hij zit ook niet in de spam.

zou iemand willen kijken wat er gebeurd en/of mij m'n wachtwoord willen toesturen?
icon

Beste antwoord door Anna K 20 oktober 2017, 19:08

aaaah, we zijn eruit. Ik had nog helemaal geen account bij MijnNS, alleen hier op het forum. En dat zijn twee verschillende dingen.

Nu heb ik wel een account, zijn mijn kaart en mijn app gekoppeld en is alles prima. Dankjewel, moderator en adviesgevers!
Bekijk origineel

13 reacties

Beste Laura,

Dank voor je reactie. Ik heb direct een chat gestart.
Reputatie 7
Hallo Anna,
Normaal gesproken zou je meteen een e-mail moeten krijgen met een nieuw wachtwoord en de resetlink. Jij geeft aan dat dit niet gebeurt? Mogelijk zit hier wat vertraging in namelijk. Wacht het 15 minuten af!
Badge +3
Je bedoelt een wachtwoord reset voor Mijn NS?

Net even getest en binnen een paar seconden een mail.

Gebruik je Gmail? Kijk dan even bij Updates.
Hallo Anna,
Normaal gesproken zou je meteen een e-mail moeten krijgen met een nieuw wachtwoord en de resetlink. Jij geeft aan dat dit niet gebeurt? Mogelijk zit hier wat vertraging in namelijk. Wacht het 15 minuten af!

hai, ik heb het al meerdere keren geprobeerd, ook verdeeld over meerdere dagen.

ik wil op m'n telefoon mijn kaart koppelen aan de app. Maar kan niet inloggen zonder wachtwoord (op telefoon noch laptop). Ik ben nu hier via een oude link maar kan m'n wachtwoord niet inzien (of veranderen).

is er nog een andere mogelijkheid behalve afwachten?
Je bedoelt een wachtwoord reset voor Mijn NS?

Net even getest en binnen een paar seconden een mail.

Gebruik je Gmail? Kijk dan even bij Updates.

wat ik me nog kan indenken is dat ik hier ben met een ander emailadres dan ik denk... en dat zou dan een ander emailadres zijn dan waarop ik aanbiedingen van NS-extra ontvang en via welke link ik hier ben gekomen? Lijkt me sterk. Maar is het enige dat ik kan bedenken. Verder is het geen Gmail en is alles up to date.
Reputatie 7
@Anna Je bent hier met jouw eekhoorn e-mailadres. (ik kan het complete adres niet noemen helaas, ontvang je wel privéberichten?)
@Anna Je bent hier met jouw eekhoorn e-mailadres. (ik kan het complete adres niet noemen helaas, ontvang je wel privéberichten?)
dat is het bekende adres. Ja daar ontvang ik berichten op, bijvoorbeeld dat hier een reactie is geplaatst.
Erg vreemd. Zou je mij een privébericht willen sturen, Anna K? Ik kijk dan graag even verder wat het probleem kan zijn.
Badge +3
Deze situatie doet zich voor als er eerder een Mijn NS-account is aangemaakt, maar dat account niet bevestigd/geactiveerd is. Wellicht is dat een aanknopingspunt voor de moderatoren hier om dit probleem op te lossen.
Indien dit het geval is zal ik dat onder de aandacht brengen. Ik ben het momenteel aan het uitzoeken.
aaaah, we zijn eruit. Ik had nog helemaal geen account bij MijnNS, alleen hier op het forum. En dat zijn twee verschillende dingen.

Nu heb ik wel een account, zijn mijn kaart en mijn app gekoppeld en is alles prima. Dankjewel, moderator en adviesgevers!
Beste NS,

Ik heb al zeker 20 keer mijn wachtwoord opgevraagd maar deze wordt ook niet naar mijn gmail gestuurd. Zit niet in de spam box. Daarnaast heb ik mij geprobeerd te registreren met mijn gmail adres, en dan geeft de website aan dat dit e-mail adres al in gebruik is.

Wat kan ik doen?
Hoi jflinterman en welkom op onze NS Community! Vervelend dat het niet lukt na zoveel pogingen! Mijn vermoeden is dat je al te lang niet hebt ingelogd en dat het tijdelijk gedeactiveerd is. Je kan hiervoor altijd het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan een link sturen met activatie, zien of je überhaupt een account hebt of verdere stappen ondernemen.

Reageer