beantwoord

wachtwoordloop

• 4 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Ik heb al lang een NS account. Nu werkt mijn wachtwoord niet, vraag ik een nieuwe aan, werkt de link met de herstelcode niet en zo zit ik in een kringetje. Je kunt nergens direct contact opnemen. Ik zie dat anderen ook al problemen hadden en dat dat eerst het NS account moet worden geëlimineerd maar hoe vraag ik dat dan aan? Mijn account is dus al lang geactiveerd dus dat is het probleem ook niet. ‘Staat je antwoord er niet bij of zoek je een telefoonnummer: dan op ‘contact’ en dan kom je ook weer terug in de klantenservice zonder emailadres of telefoonnummer. 

icon

Beste antwoord door Denice NS 4 augustus 2020, 11:38

Hi Fleur. Welkom bij de Community!

Een erg vervelende ‘loop’! Contact opnemen kan via onze Klantenservice. Op deze pagina kan je onder andere ons telefoonnummer vinden. Contact opnemen kan ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat.

Bekijk origineel

3 reacties

Telefoonnumer is 030-7515155. Dit staat gewoon op de website. Het is wel zo dat het vaak erg druk overdag is bij de klantenservice. Ik zou u willen adviseren om in de avonduren of vroeg (voor 8 uur in de ochtend) te bellen. NS heeft helaas nogal veel IT problemen. Ik ben bang dat u oftewel een dubbel account heeft dan wel inmiddels een ander emailadres. Maar er zijn ook nog wel andere mogelijkheden waarom dit fout gaat. 

Hi Fleur. Welkom bij de Community!

Een erg vervelende ‘loop’! Contact opnemen kan via onze Klantenservice. Op deze pagina kan je onder andere ons telefoonnummer vinden. Contact opnemen kan ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat.

Hartelijk dank allemaal,

Uiteindelijk na nog zeker 6 keer proberen werd mijn account geblokkeerd en kon ik mijn wachtwoord zelf wijzigen dus houd moed en blijf het eindeloos proberen

Reageer