beantwoord

Wanneer kan ik de facturen inzien?

  • 5 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Ik wil mijn factuur inzien aangezien ik onverwachts een hoge factuur heb binnen gekregen maar ik kan als sinds vrijdag mijn facturen niet inzien op MijnNS 

Wanneer word dit opgelost?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 5 oktober 2020, 09:11

Goedemorgen Quienten00. Welkom bij de NS Community.

Helaas zit er inderdaad al een aantal dagen aan grondige verstoring in de systemen van Mijn NS. We verwachten dat dit later vandaag opgelost zal zijn. Indien het dringend is kan de Klantenservice je de meest recente factuur ook toesturen per e-mail.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Quienten00. Welkom bij de NS Community.

Helaas zit er inderdaad al een aantal dagen aan grondige verstoring in de systemen van Mijn NS. We verwachten dat dit later vandaag opgelost zal zijn. Indien het dringend is kan de Klantenservice je de meest recente factuur ook toesturen per e-mail.

Reageer