Volgens mijn NS Account bestaan er nog twee NS OV-CHIP kaarten die ik niet meer kan vinden.
Wat gebeurt hiermee wanneer ik een NIEUWE NS kaart aanvraag t.b.v. een FLEX Abo?
Beste antwoord door Denice NS
Ik heb voor Peter2020 kunnen uitzoeken wanneer de kaarten zijn verlopen. Dit is voor beide kaarten inmiddels (ruim) een jaar. Of er nog saldo op staat is voor ons niet te achterhalen en, omdat de kaarten al een jaar verlopen zijn, is online via de Saldochecker ook niet na te gaan of er nog saldo op staat. Eventueel saldo terugvragen is dan alleen mogelijk door de kaarten op te sturen met een formulier. Klantenservice OV-chipkaart probeert dan met speciale apparatuur de kaart uit te lezen om er zo achter te kunnen komen of er nog saldo op staat. Helaas is Peter2020 niet meer in het bezit van de kaarten dus ben ik bang dat eventueel saldo terugvragen niet meer mogelijk is. Peter2020 kan de kaarten eventueel zelf uit zijn Mijn NS account verwijderen