Goedemiddag StabijJack en welkom bij de NS Community.
Ik snap even niet zo goed wat voor probleem je precies ervaart. Je hebt je topic geplaatst in de Mijn NS categorie, gaat dit over het Mijn NS account? Of gaat dit puur over de NS Community? Verder klinkt het voornamelijk een probleem met jouw browser.
Welkom bij de NS Community!
Probleem is dat je niet meer kunt scrollen (scrollbar rechts ontbreekt, de muis doet ook niets, en PgUp/Dn werkt ook niet).
Het is inderdaad een probleem in Chrome, en wordt eigenlijk altijd veroorzaakt door een ad/script blocker.
Hier op de Community ben ik het nog niet tegen gekomen (uBlock Origin), maar op andere NS pagina’s wel.
Workaround is inderdaad de extensie uitschakelen voor de betreffende pagina, of een Incognito venster gebruiken.
dat had ik zelf ook al aangegeven in het ticket.
website veilig verklaren is overigens voldoende.
wel vreemd dat niet elke website hier last van heeft en ook de ns site niet als ik de pagina van grote verander.
Als ik een NS webbeheerder was zou ik toch een oplossing zoeken .