beantwoord

wat is er met de verticale schuifbalk

  • 5 September 2022
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

De schuifbalk verdwijnt aan het einde van het renderen.

ook op dit scherm is hij weg en kan ik alleen met de tab toets in dit veld komen

Dit gebeurd niet alleen op het forum maar ook op de homepage van een gebruiker.

ik gebruik chrome Versie 105.0.5195.102 (Officiële build) (64-bits).

Als ik de addon ghorery vertel dat ik deze website vertrouw komt de schuifbalk terug.

op EDGE heb ik dit probleem niet.

Goshtery staat ook onder EDGE geinstalleerd en daar blijft de schijfbak gewoon zichtbaar.

 

 

icon

Beste antwoord door Robert B 5 September 2022, 18:05

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag StabijJack en welkom bij de NS Community.

Ik snap even niet zo goed wat voor probleem je precies ervaart. Je hebt je topic geplaatst in de Mijn NS categorie, gaat dit over het Mijn NS account? Of gaat dit puur over de NS Community? Verder klinkt het voornamelijk een probleem met jouw browser.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Probleem is dat je niet meer kunt scrollen (scrollbar rechts ontbreekt, de muis doet ook niets, en PgUp/Dn werkt ook niet).

Het is inderdaad een probleem in Chrome, en wordt eigenlijk altijd veroorzaakt door een ad/script blocker.

Hier op de Community ben ik het nog niet tegen gekomen (uBlock Origin), maar op andere NS pagina’s wel.

Workaround is inderdaad de extensie uitschakelen voor de betreffende pagina, of een Incognito venster gebruiken.

dat had ik zelf ook al aangegeven in het ticket.

website veilig verklaren is overigens voldoende.

 

wel vreemd dat niet elke website hier last van heeft en ook de ns site niet als ik de pagina van grote verander.

Als ik een NS webbeheerder was zou ik toch een oplossing zoeken .

Reageer